חיפוש

איפה אפשר למצוא חברות ישראליות בחו"ל?

ישראל נחשבת בהרבה מובנים לאחת מיצאניות הטכנולוגיה וההייטק המובילות בעולם, ולא לחינם נקראת גם "סטארטאפ ניישן". אילו חברות ישראליות תוכלו למצוא גם מעבר לים, ומה הם תחומי הפעילות שלהם?

 

חברות טכנולוגיה שהצליחו בחו"ל

כאמור, אחד מהתחומים החשובים ביותר בהם ישראלים אוהבים לעסוק הוא תחום הטכנולוגיה וההייטק.

מדי פעם אנו שומעים בתקשורת על חברה שהחלה את דרכה בישראל,  פיתחה סטארט-אפ כלשהו – והצליחה למכור אותו לענקיות טכנולוגיה בעלות שם עולמי. חברות רבות כאלו הן כיום שם דבר בעולם כולו, והפיתוחים שלהן מציבים את ישראל בחוד החנית של העולם הטכנולוגי.

 

צ'ק פוינט

בין חברות אלו ניתן למנות, למשל, את חברת צ'ק פוינט – אחת מחברות אבטחת הסייבר הגדולות והמובילות בעולם.

החברה אחראית על פיתוח ה"firewall", תוכנת חומת האש המוכרת, ועל פיתוח של מוצרים טכנולוגיים נוספים שהעניקו לה חשיבות רבה לעולם הטכנולוגיה וההייטק. כיום החברה פועלת בעשרות מדינות ברחבי העולם, ומשרדיה הראשיים נמצאים בישראל ובארה"ב.

 

מובילאיי

חברה טכנולוגית ישראלית נוספת שזכתה להצלחה גדולה ברחבי העולם היא חברת מובילאיי – שמפתחת מערכות מתקדמות שמותקנות ברכבים, ובעלות פוטנציאל גדול למניעת תאונות דרכים.

בשנת 2017 החברה נמכרה לענקית הטכנולוגיה העולמית אינטל, בעסקה שתוארה כגדולה ביותר בשוק הישראלי. כיום המערכות של מובילאיי מותקנות ברכבים של מרבית יצרניות הרכב המוכרות בעולם, והיא זוכה להצלחה רבה.

 

טבע

חברת טבע היא החברה המסחרית הגדולה ביותר בישראל. החברה היא בין הגדולות בעולם לייצור תרופות, ומתמחה בעיקר בייצור של תרופות גנריות (כאלו שלא רשום פטנט על החומרים הפעילים שבה). החברה פועלת במקומות רבים ברחבי העולם, ושווי השוק שלה מוערך ב- 75 מיליארד ₪ (נכון לשנת 2017).

 

נטפים

החברה הישראלית שתסגור את הרשימה הקצרה (והלא ממצה) שלנו, היא חברת נטפים. חברה זו הוקמה בשנות ה- 60 בקיבוץ חצרים שבדרום, ותחום עיסוקה העיקרי הוא בייצור של מערכות השקיה חכמות.

מערכות אלו מבצעות השקיה באמצעות טפטוף – תוך בקרה על כמות ואיכות המים, מניעת בזבוז ושמירה על תוצרת חקלאית באיכות גבוהה. החברה ייצאה את מוצריה לחו"ל, וכיום היא פועלת במדינות רבות בעולם ותחתיה ניצבות 29 חברות בת.

 

רוצים להפוך את החברה שלכם לסיפור הצלחה בחו"ל?

אם אתם רואים את העתיד של החברה שלכם בחו"ל, ואתם מעוניינים לפרוץ לשווקים חדשים בעולם – חברת אדקו תוכל לדאוג לכך.

החברה מעניקה שירותי מיקור חוץ ושירותי השמה גלובליים, כך שתוכלו לגייס עובדים ולהתחיל לשווק את המוצרים שלכם גם בחו"ל – וכל זאת מבלי שנדרשת התעסקות בנושא מצדכם (חברת אדקו דואגת להכל!).

למידע מלא על השירותים שהחברה מציעה, ועל מנת להתחיל ולהרחיב את העסק שלכם לכל מקום העולם – תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט http://adecco.co.il/he ולבחור את השירות שמתאים לשאיפות והרצונות שלכם.

 

משושים של הייטק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 טיפים ל-HR המתחיל
6 טיפים ל-HR המתחיל

יציאה לקריירה חדשה בתחום משאבי אנוש (HR) יכולה להיות מרגשת ומאתגרת. בתור מתחילים, דרכי ניהול של עובדים והתמצאות בדינמיקה ארגונית – זה משהו שעשוי להיראות

קרא עוד »
עובד
למי העבודה בארה"ב חוקית?

מי עובד בארה"ב באופן חוקי? זו שאלה שהרבה ישראלים שמעוניינים להגר לארצות הברית שואלים לא פעם. וזו שאלה שהופכת יותר ויותר רלוונטית ככל ששוק העבודה

קרא עוד »