חיפוש

התאמת מטפלת זוגית לזוג במשבר

התאמה של מטפלת זוגית עבור זוגות שנמצאים במשבר היא עניין חשוב מאוד. מי שלקחו חלק בטיפול שכזה ידעו להגיד לכם שמדובר בעניין מהותי. אם אתם נמצאים במשבר או שאתם מכירים זוגות שחווים כזה בימים אלו, אתם מוזמנים לקרוא את המידע החשוב שיופיע במדריך זה כדי לדעת שאתם או הקרובים אליכם תבחרו נכון.

 

הרקע המקיף שהוביל אותנו לכתיבת מדריך זה

שמענו לאחרונה על מספר רב של זוגות שהחליטו להיפרד אחרי תקופה ממושכת ביחד. לצערנו, מדובר בחברים קרובים שלנו, קרובי משפחה וגם שכנים. עובדה קשה זו גרמה לנו להתעניין בנושא. לכן, פנינו אל כמה מהם ושאלנו אותם ברגישות מה גרם להם להיפרד.

התברר לנו שרבים מהם פנו אל מטפלת זוגית שלא דעה להתמודד נכון עם המשבר והקושי שעלה בין השניים גרם להם להפריד כוחות. הבנו שיש צורך בכתיבת מדריך ממוקד שיאפשר לכל אחד לבחור נכון את המטפלת הזוגית שלו, כדי שהמצב לא יחזור על עצמו בעתיד אצל זוגות אחרים.

אם אתם נמצאים כעת בתקופת משבר, כדאי שתקדישו כמה רגעים לקריאת המדריך הנוכחי, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מתאימים לעצמכם את המטפלת הזוגית הטובה ביותר שעומדת בקריטריונים שיוצגו בפניכם בהמשך.

מטפלת זוגית

התאמת מטפלת זוגית לזוג במשבר – השלב ה – 1

אם הבנתם שאתם צריכים ללכת אל טיפול זוגי, כדאי שתדעו שאין מדובר בעניין פשוט. שכן, אתם צריכים לערוך בירור מקיף ביותר אודות מטפלת זוגית מומלצת. כזו שאחרים היו אצלה לאחר שהגיעו עם משבר ויצאו ממנה עם כוחות מחודשים. ראוי לציין כי זהו השלב הראשון בהתאמת המטפלת והוא נקרא שלב המודעות. השלב שבו אתם מודעים לכך שיש הליך עוד לפני התחלת הטיפול.

 

התאמת מטפלת זוגית לזוג במשבר – השלב ה – 2

בשלב זה אתם צריכים להתחיל בבירורים. עליכם לפנות אל מכרים, חברים או קרובי משפחה שעברו טיפול זוגי ולשאול אותם האם הם מרוצים מהמטפלת? אם כן – תבקשו את הפרטים שלה ותמשיכו אל השלב הבא. שכן, זה השלב שבו תוכלו לבדוק מה חוכמת ההמונים אומרת על אותה מטפלת.

מטפלת זוגית

התאמת מטפלת זוגית לזוג במשבר – השלב ה – 3

בשלב השלישי אתם פונים אל חכמת ההמונים. עליכם בעצם לערוך בירור אודות המטפלת (או המטפלות) שהומלצה לכם. את הבירור תוכלו לערוך באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים של זוגות נשואים
  • לשונית הביקורות של גוגל

חשוב מאוד שתבדקו שמדובר במטפלת מוסמכת, מקצועית שיודעת להכיל את שני בני הזוג ולא תופסת צד. אלו פרטים שעליכם לבדוק בחוות הדעת שנכתבו עליה ברחבי הרשת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להתאים לעצמכם את המטפלת הזוגית שתוציא אתכם מהמשבר על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם בהזדמנות זו שתיישמו את השלבים נכונה ותבחרו נכון.

מטפלת זוגית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא