חיפוש

כל הפתרונות היומיומיים במטבחים מעוצבים

יש המון נושאים שניתן להתווכח עליהם, אבל על נושא אחד אין ספק – המטבח הוא לב הבית.

החל מהתפוקה שהוא מספק, המיקום המרכזי והחשוב שלו, ובשנים האחרונות עלתה המודעות לעיצוב שלו, סלון זה כל כך פאסה.

לב הבית, אין מה לעשות וכיאה לתפקידו הרציני, הוא גם צריך לקבל יחס מיוחד.
החל מטכנולוגיה מתקדמת, דרך עיצוב ביתי, או כפרי, או עתידי. מטבחים מעוצבים שקיימים בשנים האחרונות קיבלו זוויות מפתיעות, אם גם אתם מעוניינים במטבח מעוצב – הכתבה היא בשבילכם .

 

עיצוב ומטבח : איך זה עובד?

הקלישאה המוכרת שאומרת שהמטבח הוא לב הבית פשוט נכונה – והיא מוכיחה את עצמה שוב ושוב. המטבח טומן בחובו זכרונות מכל השנים, החל מלילות בלתי נשכחים של יין אדום וגבינות, דרך חגיגות יום הולדת שנה לבן עם עוגה אחת שנפלה ובסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר באהבה אין סופית לאוכל.
נתחיל בזה שההחלטה שצריך לקבל כשמעוניינים לשפץ מטבח חייבת להיעשות בכובד ראש. עלות שיפוץ המטבח ועיצובו לגמרי גורפת תקציב מכובד מעיצוב הבית וההתאמה של המטבח לצבעי ואופיו של הבית חייבת להיות מדויקת. מטבח יכול להיות מעוצב באופן מקסים ועם זאת לא פונקציונלי. ומאידך, אפשר לגרום למטבח להיות מקסימלי ולהתאים אותו לעבודות בישול אינטנסיביות (אמהות של שישי, קחו נשימה).

 

אז מה יש במטבח שכזה?

עולם המטבחים המעוצבים הוא רחב ידיים, ישנם מטבחים בעלי איים מיוחדים, כאלה שצבועים בצבעים ניטרליים או כאלה צבעוניים, חלקם שחורים ומינימליסטיים ויש כאלה צבעוניים צעקניים ובעלי מזג חם. נסו לבד להבין מהו המטבח האידיאלי עבורכם שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר.
אי במטבח- אם כדאי ? זו שאלה טובה. לשאלה הזאת יש מספר תשובות וחשוב שתשאלו את עצמכם. הדבר הראשון הוא לבדוק אם יש די מקום עבורו, ואם הוא יכול להיות תוספת מגניבה למטבח או לא. במטבחים קטנים איים עלולים להוביל לאסון ולגרום למטבח להיראות קטן יותר. אל תמהרו לקבל החלטות ובדקו באופן מקצועי את מה שאתם רוצים לקבל מהמטבח. מצד שני – אל תפחדו להעיז , זה הכי כיף.

 

עולם של מטבחים

כששואלים אותי מה עשית בשנה האחרונה, מעבר ללשבת על התחת ולראות טלוויזיה סביר להניח שאומר "בישלתי".
שנת 2020 הייתה שנת קורונה-בישולים-נטפליקס, ועל זה אין ויכוח. לעיתים נאלצנו לבשל גם 3 ארוחות ביום במטבח מה שבסופו של דבר הוביל אותנו להגיד "נמאס לי מאמי, חייבים לשפץ". עיצוב המטבח בסופו של דבר יעניק לכם חוויה משלימה לבית, ומעבר לאוכל האיכותי יותר שהוא יניב, הוא גם ייתן לכם תחושה טובה, מרווחת, נקייה, מעוצבת ושיקית למדי. תמיד תזכרו שלפני הכל, יש מטבח לעצב ולדאוג לו, ובשביל שזה ייצא על הצד הטוב ביותר? אתם צריכים לדעת לבחור נכון.

 

חלל מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא