חיפוש

המדריך המלא לשאיפה באמצעות אידוי

אידוי באמצעות וופורייזרים או סוגים אחרים של מכשירי אידוי הפכו לנפוצים במיוחד בקרב מעשנים, בין אם מדובר באידוי קנאביס או באידוי כתחליף לעישון סיגריות.

לאידוי יתרונות רבים על פני עישון, בניהם יתרונות בריאותיים והיגיינים, דבר שסייע למכשירי האידוי לתפוס תאוצה ברחבי העולם.

השוק מציע אפשרויות רבות ומגוונות, ובמדריך זה נסייע לכם להתמצא בעולם האידוי ולקבל את החוויה בה אתם מעוניינים.

 

הסוגים העיקריים של מכשירי האידוי

עטי אידוי:

מכשירי אידוי קטנים המזכירים מראה של עט ובנויים כמו סיגריה אלקטרונית. מעבירים חום באמצעות הובלה, ולכן יש לרכוש מיומנות בהפעלתם כדי לוודא שהמכשיר לא מתחמם יתר על המידה ושורף את הקנאביס או התמצית אותה אתם מעשנים.

 

ופורייזרים ניידים:

מכשיר הגדול מעט יותר מעט אידוי, נוח לשימוש וניתן לשאת בקלות ממקום למקום. לרוב וופורייזר נייד הוא נטען, אך יש הפועלים עם להבה או על בוטאן.

 

וופורייזר שולחני:

מכשיר לא נייד המצריך לרוב חיבור לחשמל, ובעל איכות אידוי גבוהה וכולל אפשרויות ייחודיות נוספות כגון ישירת סשן עישון לכמה משתתפים. מגיע לרוב עם קערות גדולות יותר ומערכת חימום עוצמתית יותר המאפשרת לאדות את הצמח בקלות רבה יותר.

 

כיצד משתמשים בוופורייזר?

ישנן שלוש דרכים עיקריות לשימוש בוופורייזר:

שימוש בשאיפה ישירה:

זהו אופן השימוש ביותר בוופורייזרים ניידים או עטי אידוי. השאיפה היא באמצעות הפיה המחוברת למכשיר כך שהאדים נעים ישירות מהמכשיר לפיו של המשתמש.

 

שימוש באמצעות צינור:

כיוון האוויר אל החומר באמצעות צינור העשוי מסיליקון שאורכו כמטר. בצד אחד של הצינור ישנה פיה וצידו השני הוא מחבר זכוכית המסייע להחזקת העלים והחלקתם לעבר אמצעי החימום.

 

שימוש באמצעות בלון:

חיבור של בלון או שקית באמצעות שסתום למניעת בריחת האדים למכשיר.

 

מקורות חום שונים לאידוי

הובלת חום:

הובלת חום נעשית באמצעות חיבור ישיר של הצמח למשטח מחם, ונעשה בה שימוש בעטי אידוי וסיגריות אלקטרוניות. בשיטה זו לעיתים מעט קשה לווסת את הטמפרטורה, דבר הגורם לשריפת החומר במקום אידויו.

 

הסעת חום:

השיטה המועדפת לאידוי קנאביס, שכן באמצעותה קל יותר לווסת בדיוק את הטמפרטורה. באמצעות שיטה זו מועבר אוויר חם מעל הצמח היבש וכך החומר מאודה באופן אחיד ויעיל. בדרך זו החומר לא בא במגע עם משטח חם ולכן אין סיכון שישרף.

 

קרינה:

שיטת חימום נדירה יחסית. וופורייזרים כאלה עושים שימוש באנרגיית קרינה היוצרת חום באמצעות חשמל. הצמח סופג את הקרינה, הטמפרטורה עולה וכך נוצר תהליך האידוי.

 

היכן ניתן לרכוש וופורייזר?

רשת החנויות טבק עבודי משווקת מגוון מוצרי עישון, בניהם וופורייזרים, סיגריות אלקטרוניות ומוצרים נלווים נוספים לעישון. בטבק עבודי יסייעו לכם לכל אורך הרכישה כך שתמצאו את המוצרים המתאימים עבורכם, במחירים הטובים ביותר בשוק.

 

איש מעשן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא