חיפוש

מחפשים ריהוט באינטרנט? המדריך לרכישת ריהוט אונליין

כיום, בלחיצת כפתור ניתן לחפש כמעט כל דבר באינטרנט, להשוות מחירים ולקבל המלצות.

במקום להתרוצץ מחנות לחנות, ניתן למצוא גם ריהוט איכותי באמצעות הרשת.

קבלו מדריך לרכישת ריהוט אונליין.

 

חנות רהיטים אינטרנטית

מאז שהאינטרנט קיים בחיינו צריכת המוצרים השתנתה. רבים מאתנו מזמינים דרך הרשת בשניות בגדים, חפצים, מוצרי חשמל ועוד. בדרך כלל משתלם וזול יותר להזמין מאתרים בחו"ל, אך ככל שמדובר ברהיטים, ההזמנה באתרים ישראלים משתלמת ובטוחה יותר. מעבר לרכישת רהיטי כחול-לבן, האחריות והביטחון של חברה העומדת מאחורי הרכישה חשובה ביותר כשמדובר ברהיטים. אלו פריטים גדולים הדורשים הובלה וחשוב שיהיה עם מי לדבר במידה ויש תקלה. בנוסף, משלוח מחו"ל מייקר בהרבה את הרכישה ובארץ יהיו חנויות מהן נקבל משלוח חינם. ההיצע של הריהוט תוצרת ישראל הוא גדול מאוד והרשת מלאה בחנויות מקוונות ואיכותיות. באתר אוליווד רהיטים דף הבית תוכלו למצוא היצע רחב של רהיטים כאלו.

 

כיצד למצוא חנות רהיטים מקוונת?

גלישה באינטרנט מלווה בפרסומות רבות הצצות ומובילות לחנויות מקוונות, אך אם רוצים לחפש משהו ספציפי משתמשים במנועי החיפוש, ע"י הקלדה של שם החנות או שם המוצר. לדוגמה: מיטה זוגית, מטבח, מזנונים וכד'. גם דרך הרשתות החברתיות כמו: פייסבוק, אינסטגרם, טלגרם וכד' ניתן למצוא את מבוקשכם ואף לראות שגם החברים שלכם ביקרו בדף כזה או אחר של חנות רהיטים מקוונת. הדף של החנות מלווה בתמונות עם פירוט של גודל, חומר גלם, זמינות, מחיר ועוד. זהו יתרון גדול כיוון שכך ניתן להשוות מחירים ולקבל המלצות מאנשים שרכשו מאותה חנות אינטרנטית. יתרון נוסף הוא יכולת ההתרשמות ממספר קטלוגים. ניתן לגלוש בכל שעות היום וללא הגבלה, לעשות זאת מתי שנוח לכם מבלי צורך להתרוצץ מחנות לחנות או להיות תלוי בשעות הפעילות שלהן. ייתכן ותמצאו סלון או פינת אוכל שתמיד רציתם במקום רחוק ממקום מגוריכם, כך לא תצטרכו לנסוע רחוק ולהיות מקובעים לאזור המגורים בלבד. גם אין איש מכירות שיכוון אתכם לרכישה של משהו שאתם לא מעוניינים בו ולכן זה נוח ואפקטיבי יותר.

 

כיצד תקנו בצורה חכמה רהיטים באינטרנט?

בראש ובראשונה יש לרכוש רהיטים רק מאתר אמין ומוכר שיש בו טלפון של מוקד שירות אנושי. שנית, התשלום חייב להיות מאובטח או דרך PAY PAL. יש לבדוק היטב מה כולל השירות. כלומר, האם המחיר כולל הובלה ומשלוח. בדקו גם את מידת האחריות – לכמה זמן, האם מצורפת למשלוח תעודת אחריות, שירות תיקונים וכד'. לפני הרכישה יש לקרוא בקפדנות את תנאי הרכישה, מדיניות ההחלפה ותנאי ביטול העסקה. חשוב לדעת מה הכתובת של החנות או הסניף הקרובים אליכם במידה ותרצו להתרשם באופן מוחשי. פעמים רבות המחירים באתרים המקוונים זולים יותר ולכן ניתן להתרשם בחנות ולרכוש באופן מקוון. כך תוכלו לבחון עוד סגנונות, צבעים ולבדוק את הנוחות במידה וזוהי פינת אוכל, סלון או מיטה. ייתכן שבחנות האינטרנטית לא יופיע מה שתמצאו בחנות הרגילה ולהיפך ולכן רצוי לשוטט בשתיהן. במידה ואתם מחפשים רהיט מקורי או בהתאמה אישית, מומלץ לחפש חנויות מקוונות של ריהוט בהתאמה אישית.

 

כדאי לדעת מראש

לפני החיפוש באינטרנט מומלץ לדעת מהן המידות של הרהיט אותו אתם עומדים לרכוש ומהן מידות החדר בו הוא יהיה. כלומר, האם מידות הרהיט תואמות את מידות החדר. לדוגמא: חדר שינה זוגי המכיל מיטה זוגית ושתי שידות חייב להתאים לחדר השינה שלכם בגודל, באורך וברוחב. גם הצורה של הרהיט חשובה ולכן מומלץ לרכוש באתרים בהם הרהיט מצולם מכל הזוויות. לבסוף בדקו גם את חומר הגלם ממנו עשוי הרהיט והאם הוא מצדיק את המחיר. מומלץ גם לבדוק אם חומר הגלם עמיד במים וקל לניקוי.

 

ספות שחורות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא