חיפוש

המדריך לעיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא בדרך כלל אחת מהאינטראקציות הראשונות שלקוחות פוטנציאליים מקיימים עם המותג שלך.

רשמים ראשונים הם המפתח, והאתר שלך הוא הסיכוי שלך לעשות רושם ראשוני טוב על המשתמשים.

עם למעלה ממיליארד אתרים באינטרנט (מספר הגדל כל שנייה), האתר שלך צריך להתבלט בין השאר, במיוחד אם אתה רוצה שמשתמשים יאהבו את המותג שלך, יבטחו בו ויחזרו אליו. אבל איך תוכלו לקבל השראה ולעצב אתר אינטרנט שלא דומה למיליארד האחרים שיש שם?

היום, נדבר על רעיונות שונים לעיצוב אתרים שתוכלו להתאים ולתמרן כדי לרקוח עיצוב לאתר המושלם שלכם.

 

טיפים פשוטים לעיצוב אתרים

כשמדובר באתר שלך, פשוט עדיף. ככל שיש לכם יותר אלמנטים באתר, יש פוטנציאל רב יותר למשתמשים להיכנס לבלבול, מה שעלול לגרום להם לעזוב את האתר שלכם.

להלן מספר טיפים לשמירה על עיצוב האתר שלך פשוט ואסתטי:

 

שמור על ניווט פשוט

סרגל הניווט שלך הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר עבור עיצוב אתרים. לא זו בלבד שהוא נותן למבקרים באתר סקירה כללית על מה שיש לאתר שלך להציע, אלא שהוא גם עוזר להם לנווט בצורה יעילה.

עם זאת, לפעמים חברות ידחסו את כל דפי האתר שלהם בסרגל הניווט הראשי שלהם. למרות שזה נראה כאילו זו הדרך הטובה ביותר להציג למשתמשים את כל דפי האתר שלך, זה יכול בקלות להציף את הצופים ולעשות יותר נזק מתועלת.

אם משתמשים מוצפים ביותר מדי על ידי סרגל הניווט שלך ונאלצים לנפות טונות של דפים לפני שהם יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים, הם עשויים לנווט הלאה מהדף שלך.

 

אל תשתמש יותר מדי בצבעים

אם אתה משתמש ביותר מדי צבעים באתר שלך, אתה יכול שוב לגרום למשתמשים לחוש המומים.

עליך לנסות לדבוק בשניים או שלושה צבעים עיקריים באתר שלך, לא כולל שחור ולבן. משם, השתמש בצבעים האחרים בלוח הצבעים העיקרי שלך כדי להבליט אלמנטים של הדף שלך.

לדוגמה, אתה יכול להשתמש באחד הצבעים החזקים שלך לכפתור קריאה לפעולה (CTA).

דבר נוסף שחשוב לזכור עם הצבע הוא לבחור לוח צבעי ליבה ולהיצמד אליו. שימוש באותם צבעים בכל דפי האתר שלך יעזור להגביר את מודעות המותג שלך ולעזור לכל עמוד להרגיש מגובש, גם אם הם מעוצבים בצורה שונה.

 

השאירו חלל לבן

חלל לבן הוא אחד החלקים החשובים ביותר בעיצוב אתרים נהדר. לא זו בלבד שהוא מאפשר לאלמנטים בדפים 'לנשום', אלא שהוא גם מונע מהמבקרים להיות מוצפים על ידי יותר מדי אלמנטים באתרים.

רווח לבן מתייחס לפערים במרחב שנותרו בין אלמנטים באתר, בגבולות העמודים שלך, ובתוכם בין לבין. ללא שטח לבן, העמודים שלך נוטים להרגיש עמוסים בפני המשתמשים.

 

מקדם מקצועי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה זה eSIM?

בין אם מדובר בנסיעת עסקים ובין אם בחופשה חווייתית, גם כשאנחנו נמצאים בחו"ל, חשוב שנשמור על אפשרויות תקשורת פתוחות עם החברים ובני המשפחה בארץ, וכן

קרא עוד »
הכל על  PPC
הכל על PPC

בתחום השיווק הדיגיטלי, פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) הופיע כגיים צ'יינג'ר לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח ההגעה המקוון שלהם, למשוך תנועה ממוקדת ולהניב המרות. עם

קרא עוד »
אישה עובדת
4 הסוגים של כתיבת תוכן

כתיבת תוכן היא אחת העבודות הנוחות ביותר שאתם יכולים למצוא לעצמכם. אם ראיתם לאחרונה מודעה של דרושים כותבי תוכן ולא ידעתם בדיוק על מה מדובר,

קרא עוד »