חיפוש

המדריך האולטימטיבי להסרת כתמים מהספה

הספה שלכם בבית היא כנראה הפריט העיצובי עם הפוטנציאל הכי גדול להתלכלך.

כמו כן, היא הפריט הכי יפה בבית או בסלון.

השילוב של שני הדברים האלה מוליד צורך הכרחי לשמור על הספות נקיות, ללא לכלוך, אבק, ואף גרוע מכך – חיידקים.

גם אם בבית אין ילדים או חיות מחמד – הספות בבית מתלכלכות בקלות.

 

חברת ניקוי ספות

לעיתים קרובות מומלץ להזמין חברה שמתמחה בניקוי ספות – גם אם אין כתם בולט לעין, ההבדל שתראו יהיה מהותי. האבק והלכלוך מהיום יום שמצטבר על הספה משנה את צבעה ומרקמה, לכן הניקיון הוא משמעותי. ישנן חברות שמציעות אפילו החזר כספי או שירות ללא חיוב אם לא רואים הבדל מהותי לאחר הניקיון. חברות מקצועיות ישאבו טוב את האבק מהספות, ואף ישתמשו בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה ללא חומרים כימיים. לפרטים על ניקוי מקצועי לספות בד לחצו על המילים המסומנות.

 

איך לבחור חברת ניקוי ספות

ישנן הרבה חברות המציעות את השירות ולרובן יש המלצות מלקוחות, אך מה שיעשה את ההבדל הוא השירות וחווית הלקוח – להרבה חברות יש מנוי שניתן לרכוש במחיר מוזל וכך הספה עוברת ניקיון יסודי לעיתים קרובות. מומלץ לחפש חברה שיש לה הוכחות הצלחה ותמונות להמחשה. כמו כן, ניתן לדבר עם לקוחות קודמים, על מנת לוודא שהשירות נעים והניקיון מקצועי.

 

שיטות להסרת כתמים באופן עצמי

בהרבה מהמקרים, כשנרצה רק להסיר כתם קטן בספה ולא לנקות את כל הספה, נוכל לנסות בעצמנו להוריד את הכתם, אך חשוב להבין מה אנחנו עושים כי ישנם חומרים מסוימים שרק יגרמו נזק לספה. לכן, מומלץ להתייעץ עם החנות שהספה נקנתה בה, ולוודא באיזה חומרים מומלץ לנקות את הספה הספציפית שרכשתם. לרוב, החומרים הנמכרים ברשתות השיווק יעשו נזקים יותר ממה שיעזרו, כי הם מכילים לרוב חומרים כימיים חזקים שמטרתם היא להסיר את הכתם, אך באותו זמן הם פוגעים בבד הספה.

 

איך תשמרו על הספה שלכם

מומלץ לשמור על הספה היטב – לא לאכול או לשתות בסלון, לא לתת לילדים להסתובב עם דברים מלכלכים באזור הסלון וכדומה. בנוסף אפשר לקנות היום כיסויים לספה, אשר עשויים מבד רחיץ, אשר ניתן לנקות או לכבס. ישנם אפילו יצרני ספות שמשווקים את אותם הכיסויים בדיוק שיש לספה ככה שניתן לקנות אותם ולהחליף את הכיסוי. מומלץ לשאוב אבק בסלון ובאזור הספות לעיתים קרובות, על מנת למנוע מהאבק לחדור לספות ולשטיחים.

 

סיכום

הסרת כתמים מהספה היא פעולה שעדיף לתת למקצוענים לבצע. כדאי לחפש אחר חברות מומלצות שלקוחותיהם מעידים כי הניקיון שהם עושים איכותי ושווה את הכסף שתשקיעו עליו. ניקיון הוא מרכיב משמעותי בחיינו הביתיים, משום שהוא משפיע על אווירת הבית ועל התחושה של דייריו.

ספה חומה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא