חיפוש

הכירו את ארפיל טכנולוגיות

מי שעוסקים בתחום התעשייה שומעים לא מעט על חברת ארפיל טכנולוגיות ששמה הולך לפניה. אנחנו אמנם לא מכירים את התחום מקרוב, אך קיבלנו מספר רב של פניות מצד גולשים שעובדים בתחומים דומים. מרבית הפניות ביקשו להעלות מדריכים שעוסקים בהסברים על חברות מוכרות שמציעות פתרונות ומערכות מתקדמות לתחום התעשייה.

אנחנו כמובן, הקשבנו לבקשות והחלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא.

 

תכירו את האנשים שמאחורי המדריך

אם טרם קראתם את המדריכים שלנו עד היום, אנחנו נאמר לכם כי רובם פונים אל אנשים יודעי דבר בנושא הנבחר. שכן, אנו כותבים את המדריכים שלנו בהתאם לביקוש של קהל הקוראים. בשבועות האחרונים כתבנו למשל על התחומים הבאים:

  • ניתוחים פלסטיים
  • הלבשה והנעלה
  • טיפולי קוסמטיקה

 

כל הנושאים הללו עלו לאחר שקיבלנו פניות מצד גולשים שביקשו לדעת פרטים בנושא. הפעם, יצאנו לשוחח עם אנשים שחיים ונושמים את תחום התעשייה וביקשנו לקבל שמות של חברות מוכרות בתחום. השם של החברה שהופיע מספר רב של פעמים היה ארפיל טכנולוגיות. לכן, ביקשנו לשמוע את כל המידע החשוב אודות החברה והכנו את המדריך החשוב הזה. זו ההזדמנות להודות לכל מי שלקח חלק בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא עולה לרשת.

תכירו את האנשים שמאחורי המדריך

תכירו את חברת ארפיל טכנולוגיות

אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו כי חברת ארפיל טכנולוגיות מספקת להם ולחברות אחרות במשק פתרונות יצירתיים לתעשייה. הנה כמה מהמערכות שחברת ארפיל טכנולוגיות מספקת:

  • מערכות אריזה ואוטומציה
  • מכונות הדבקה וראשי הדבקה
  • קווי שרוול
  • מערכות הדפס\הדבק ועוד

תכירו את חברת ארפיל טכנולוגיות

פתרון מספר 1 – מכונות הדבקה וראשי הדבקה

הפתרון שנמצא הנפוץ ביותר (כלומר, מרבית האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי יש בחברה שלהם את הפתרון הזה) הוא מכונת הדבקה וראשי הדבקה. חברת ארפיל טכנולוגיות מייצרת בעצמה ראשי הדבקה שמגיעים ב – 4 דגמים שונים. הדגמים הללו מיועדים למדבקות שיכולות לשמש להדבקה על מיכלים, בקבוקים ועוד. 

 

פתרון מספר 2  – מערכות אריזה ואוטומציה 

הפתרון ה – 2 שדובר עליו לא מעט הינו מערכות האריזה והאוטומציה של ארפיל טכנולוגיות. החברה מספקת פתרונות אוטומציה שונים למצבים שבהם יש צורך להחליף עבודה ידנית במיכון אוטומטי. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי במצבים שבהם יש צורך בדברים הבאים:

  • להכניס מוצר אל תוך קרטון או אריזה
  • להרכיב מוצר
  • להזין ולאסוף מוצרים בקווי יצור ועוד

 

כמה מילים לקראת סיום המדריך

אלו רק חלק מהפתרונות שחברת ארפיל טכנולוגיות מציעה לחברות שעוסקות בתחום התעשייה. אם אתם נמצאים בתחום זה, כדאי שתיכנסו אל אתר החברה ותבדקו מהם הפתרונות הנוספים שיש ברשותה. מי יודע? אולי תגלו שיש שם פתרון שחיפשתם אחריו זמן רב אבל לא ידעתם לאן לפנות. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתמצאו את החברה המתאימה לכם ושתקבלו את השירות הטוב ביותר.

הכירו את ארפיל טכנולוגיות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא