חיפוש

היתרונות בביצוע השתלת שיער בטורקיה

רבים מאיתנו חוששים לעבור פרוצדורות רפואיות, והמורכבות שבהן נמצאות בתחום הטיפולים האסתטיים, המלווים בלבטים מנטליים כדוגמת  הרצון לעשות את הצעד אל מול החשש מהתוצאה ומתגובות הסביבה. לצד כל אלו, לעבור הליך רפואי שכזה במדינה זרה עלול להישמע מרתיע. אז מה הסיבה שעשרות אלפי ישראלים מוצאים את עצמם עוברים השתלת שיער בטורקיה? מתברר שישנם יתרונות רבים.

 

טורקיה – המובילה בעולם בתחום

המדינה בעלת היחסים ההפכפכים עם ארצנו הקטנטונת, תתפלאו, היא שם דבר בתחום האסתטיקה והטיפולים הפלסטיים. השתלת שיער בטורקיה מהווה פתרון לא רק עבור הישראלי הממוצע אלא לעולם כולו. הרופאים הטורקים עשו לעצמם שם של ממש בעולם השתלות השיער, והם מציעים את הטיפול הטוב ביותר בתחום, בשיטת השתלת הזקיקים שהשתכללה על ידם. שיטה זו נחשבת גם ליעילה מבין השיטות המוכרות כיום. חשוב לציין שהתהליך כולו מלווה על ידי מומחים ישראלים מתחילתו ועד סופו.

 

יחס העלות מול תועלת

עולם הטיפולים האסתטיים נחשב ליקר למדי בעולם הרפואה. הרפואה האסתטית הפרטית בארץ היא מהיקרות בעולם, ולכן תהליך השתלת שיער בטורקיה משלב בתוכו מקצועיות בלתי מתפשרת לצד מחירים שפויים לחלוטין בהתחשב בנסיבות.

תארו לעצמכם את העלויות של ניתוח בבית חולים פרטי בארץ, לצד שהייה בבית מלון מפואר לאורך התהליך הנפרס לאורך מספר ימים. מדובר בעלות של עשרות אלפי שקלים, כאשר האלטרנטיבה הטורקית מציעה מקסימום הצלחה, במחיר המינימלי ביותר, של עד כשליש מן המחיר של תהליך זהה בישראל.

 

בטיחות מעל הכול

באמתחתם של המומחים הטורקים עשרות שנות ניסיון בתחום, והם עובדים בבתי חולים פרטיים באיסטנבול. כמות השתלות השיער בטורקיה ביום היא בלתי נתפסת, ומוערכת בין 1,000 טיפולים ומעלה בבתי החולים השונים. מדי יום! כל זאת לצד העובדה שהתחום כולו בפיקוח ממשלתי של טורקיה וכל תהליך המשותף למרפאות בארץ מבוטח מההתחלה ועד הסוף, מעניקים למטופלים ראש שקט ואפשרות להתרכז באופן מלא בתהליך הריפוי וההחלמה.

 

מוציאים את המקסימום עבורכם

נתון נוסף שמטה את הכף לטובת השתלת שיער בטורקיה, היא שיטת FUE שמשתילה את הזקיקים מהאזור התורם (בו השיער בריא, דוגמת העורף או הקרקפת) אל האזור הנתרם. הצלחת הטיפול תלויה בעיקר בכמות הזקיקים המושתלים בסשן טיפולים אחד, ובטורקיה משתילים את מספר הזקיקים הרב ביותר.

לדוגמה, אם במרפאה מסוימת ישתילו 2000-3000 זקיקים, מה שככל הנראה יצריך סשן נוסף שיכפיל את עלות הטיפול, הטורקים דואגים למדוד את כמות הזקיקים הדרושה, מאריכים את סשן הטיפול מבלי להזיק למטופל ומשתילים עד פי 2 זקיקים, כולל אפשרות של הוצאת זקיקים מהזקן והשתלתם באזור הרצוי.

 

לסיכום, העלייה לרגל לטורקיה מוצדקת

לאור כל הסיבות הללו, ניתן להבין את התופעה של טיסה לטורקיה לצורך השתלת שיער. המחירים המשתלמים, המקצועיות של המומחים, החבילות האטרקטיביות דרך המרפאות בארץ- לא משאירות מקום לספק. באם החלטת לעבור תהליך השתלת שיער, טורקיה היא היעד האולטימטיבי.

השתלת שיער

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא