חיפוש

החומרים שהורסים לכם את הספה

במידה ואינכם מתאימים את החומרים הנכונים לספה שלכם, אתם עלולים לגלות חורים ולעיתים גם כתמים אשר התרחבו באופן משמעותי. מהם החומרים אשר הורסים לכם את הספה? המומחים של קלין טק כאן בכדי להסביר.

מוצרים לא נכונים לניקוי ספות

לאור העובדה כי שוק הניקיון בישראל מגלגל מיליארדי שקלים מדי שנה, אין פלא כי רבים מאתנו נותרים עם מפח נפש משמעותי כתוצאה מרכישה לא נכונה של מוצרי ניקוי ספות. השפע הרב של המוצרים גורם לרבים מאתנו לרכוש מוצרים שאינם מותאמים לסוג הריפוד של הספה, וכתוצאה מכך נגרם נזק משמעותי מאוד, גם אם מדובר בספה חדשה ובטח אם מדובר בספה מיושנת למדי. יחד עם זאת, מסבירים המומחים של חברת קלין טק כי ניתן למנוע את מפח הנפש ע"י התקשרות עם הספק ממנו רכשתם את הספה שלכם, וזאת על מנת שתוכלו לדעת ממנו מהו חומר הניקוי אשר הכי מתאים לספה, בין אם מדובר בספה מעור או ספת בד. בנוסף, מסבירים המומחים כי שימוש בחומרים אגרסיביים מדי אשר אין להם אישור ממשרד הבריאות או מכון התקנים הישראלי יכול להוות תמרור אזהרה משמעותי ביותר, ועל כן בדקו היטב כי אתם רוכשים מוצרים אשר הם מותאמים לספה, כמו גם התייעצו עם חברת ניקיון מומחית כמו חברת קלין טק אשר מתמחה בניקוי ספות מקצועי כמו גם הכוונה של מוצרי ניקוי אשר הם מתאימים באופן מדויק לספה שלכם.

ספה בצבע לבן

אבחון חומרי ניקוי מתאימים באמצעות חברת קלין טק

חברת קלין טק מאפשרת לכם לקבל שירות של ייעוץ אישי ואבחון של הספה שלכם, כך שתוכלו לדעת במדויק באילו מוצרי ניקוי עליכם להשתמש. למעשה, באמצעות המומחים של החברה אשר יגיעו עד אליכם הביתה תוכלו לקבל אבחון ובדיקה של הספות אשר נמצאות אצלכם, ולאחר מכן קבלת רשימה של מוצרים אשר מתאימים באופן מדויק לסוג הספה, כמו גם אפשרות של קבלת הצעת מחיר משוערת בעבור ניקוי ספות מקצועי, אותה מבצעת החברה בבית הלקוח. כלל המוצרים של החברה הם מוצרים איכותיים אשר נמכרים ומשווקים באופן בלעדי על ידה, כמו גם נעשה בהם שימוש בעת ביצוע של ניקוי ספות מקצועי.

על איכות לא מתפשרים – בקלין טק בוחרים

על מנת שתוכלו לדאוג לספות שלכם ולהימנע משימוש בחומרי ניקוי מזיקים, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם נציגי החברה במספר 073-7055305 לצורך אבחון של צוות המומחים אצלכם בבית, כמו גם קבלת הצעת מחיר בעבור ניקוי ספות – במחיר הטוב ביותר בישראל. על איכות לא מתפשרים ועל כן בחירה בחברת קלין טק היא הבחירה הטובה ביותר אותה תוכלו לבצע, כמו גם השקעה אשר תחסוך לכם לא מעט כסף בעתיד. צרו קשר עוד היום או היכנסו לאתר https://www.clean-tech.co.il.

לעוד פרטים בנושא דלתות פנים – טכנולוגיה פורצת דרך לחצו כאן.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא