חיפוש

הזמנת במת הרמה – מה צריך לדעת לפני?

במת הרמה מאפשרת לבצע מגוון רחב של עבודות, אך חשוב לדעת כיצד לבחור אותה. במאמר הבא נסביר לפי מה משווים בין סוגים שונים של במות הרמה ומה מאפיין את הדגמים הנפוצים.

הרבה עבודות בגובה מתבצעות כיום באמצעות במות הרמה. בין היתר, במת הרמה מתאפיינת בכך שהיא מאפשרת הרמה לגובה גם של הציוד והתכולה וגם של העובדים. בניגוד למנוף למשל שמרים רק את הציוד הכבד לגובה, כאן מדובר על פתרון אידיאלי ובטיחותי עבור כוח האדם והעובדים. אז על הרקע הזה, אפשר להבין את הביקוש לשימוש בבמות הרמה.

בנוסף, במות הרמה מתאימות לעבודה במקומות פתוחים וסגורים כאחד. במקומות סגורים, מדובר בעיקר על השימוש בבמות הרמה עבור מחסנים, אולמות ייצור, מפעלים, אולמות תצוגה וכן הלאה.

במקומות סגורים, הדגש הוא על האופן שבו מתבצעים בבמות הרמה על מנת להוביל דירות, לבצע חיפוי בקומות גבוהות או לשלל עבודות אחרות בגובה. אבל בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר הוא לדעת איך להזמין ולבחור את הבמה הנכונה.

 

הגדרת צרכים לפני הזמנת במות הרמה

התייעצות עם נציגי lifter מאפשרת להשוות בין סוגים שונים של במות הרמה. נציגי lifter מרכזים את כל המידע תחת קורת גג אחת כי יש בקטלוג החברה המון סוגים של במות הרמה, אך התפקיד של הלקוחות הוא להכין את שיעורי הבית ולהגדיר את הצרכים עוד טרם ביצוע ההזמנה.

הגדרת צרכים מבוססת על האופי של הפרויקט, על הגובה שאליו רוצים להגיע ועל סוג התכולה שאמורים להרים. כמו כן, יש להגדיר את הצרכים בהתאם למספר העובדים והמשתתפים בפרויקט. ככל שמגדירים טוב יותר את אופי הפרויקט, כך עולה הסיכוי להזמנה מוצלחת של במות הרמה אפקטיביות.

 

הבדלים בין במות הרמה

עוד דבר שצריך לדעת טרם הזמנת במות הרמה הוא שיש הבדל בין הדגמים השונים. בקטלוג של חברת lifter למשל אפשר לראות את ההבדל בין במות הרמה מספריים חשמליות, במות הרמה מפרקיות עם מנוע דיזל ובמות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי. אם רוצים, אפשר להיכנס אל עובי הקורה ולבחור בין במות הרמה שמגיעות לגבהים שונים.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל במות ההרמה מסוגלות להגיע אל אותו גובה מקסימאלי. בפועל, אחד ההבדלים הגדולים בין סוגי הבמות הוא הגובה שאליו הן מסוגלות להגיע בצורה בטיחותית כדי לאפשר הרמה גם של הציוד וגם של התכולה.

 

לא לשכוח את התקציב

לבסוף, צריך לדעת איך להגדיר את התקציב לפני שמזמינים במת הרמה. אם מגדירים תקציב בצורה נכונה, ניתן להשתמש במסקנות כדי להשוות בין השכרה או רכישה של במות הרמה שונות. כמו כן, הגדרת מסגרת התקציב חוסכת זמן יקר ערך על בדיקת במות הרמה שאינן רלוונטיות עבור הלקוחות.

 

מנוף מרים לשיפוץ הבית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא