חיפוש

האם ניתן לטוס לאירופה עם דרכון שפג תוקפו בחודש הבא?

אל כל ארץ שתרצו לטוס תצטרכו להצטייד בדרכון תקף. יחד עם זאת, הכניסה ליעדים מסוימים מותנית בין השאר בדרכון בעל תוקף ארוך. כאן נבדוק עבורכם מהו התוקף המינימלי המתאפשר לדרכון כאשר טסים לאחת ממדינות אירופה. יצאנו לשטח, הבאנו נתונים, מוזמנים להתעדכן.

 

היערכות לקראת הטיסה

החלטתם לטוס לאירופה לחופשה או אפילו לביזנס, בין כך או כך, הטיסה מצריכה היערכות תכנונית ופיזית. הנתון שקריטי לבדוק בין היתר הוא תוקף דרכון כמו גם ביטוח נסיעות לחו"ל לפני היציאה מהארץ. אנו ממליצים על ביטוח פספורט שמצליח להוכיח את עצמו שוב ושוב מבחינת יעילות ללקוחות המבוטחים.

ביטוח נסיעות לחו"ל

תוקף מינימלי לדרכון בכניסה לאירופה

אירופה כוללת מדינות שונות כמו איטליה, הולנד, צרפת, ספרד, פורטוגל, פוליו, בולגריה, קפריסין ולא רק. נפרט כאן על מרבית התוקף המינימלי לדרכון כפי שנדרש בכניסה למדינות המובילות באירופה.

 

טיסה לצרפת

כאשר נכנסים לצרפת תוקף הדרכון הישראלי צריך להיות מינימום 3 חודשים מעבר לזמן השהייה הצפוי בצרפת. הכניסה לצרפת לא מצריכה ויזה.

 

טיסה לאיטליה

הכניסה לאיטליה מצריכה הצגת דרכון ישראלי בעל תוקף של לפחות 3 חודשים מעבר לזמן השהייה הצפוי באיטליה, אין צורך בויזה בכניסה לאיטליה.

 

טיסה להונגריה / צ'כיה / רומניה / הולנד / בולגריה / טורקיה

בכניסה להונגריה וסביבותיה האירופאיות, לא תצטרכו ויזה, כן תצטרכו להציג דרכון ישראלי בעל תוקף ל-3 החודשים שמעבר לזמן השהייה הצפוי.

 

טיסה לאוקראינה

ניתן להיכנס ללא ויזה לאוקראינה אך ורק לתקופה מוגבלת של עד 90 יום. יחד עם זאת, הנכנס יצטרך להיות בעל דרכון ישראלי בתוקף לעוד שלושה חודשים מסיום תקופת השהייה.

ביטוח נסיעות לחו"ל

למה תקופת השהייה העתידית משמעותית?

כאשר טסים לחו"ל, צריכים להיות מתוכננים ולהציג כרטיס נסיעה הלוך וחזור. אל מרבית הארצות אין צורך בהצגת ויזה, אך כן יש צורך בהצגת תוקף של דרכון בעל תוקף מינימלי של שלושה חודשים מיום החזרה. תקופת השהייה משמעותית עבור מדינת היעד וגם עבור הביטוח שאתם רוכשים. ככל שתקופת השהייה היא ארוכה יותר, מחיר ביטוח הנסיעות לחו"ל שרכשתם, יהיה גבוה יותר.

 

מאריכים שהיה באופן פתאומי?

בלא מעט מקרים מטיילים מעוניינים להאריך את תקופת השהייה בארץ היעד מסיבות שונות. כדי למנוע עוגמת נפש, כדאי שהדרכון שלכם יהיה מלכתחילה בעל תוקף ארוך יותר מהמינימום הנדרש. כך תוכלו להאריך שהייה ללא הליך חריג או מיוחד.

עם קבלת ההחלטה להאריך את השהייה בארץ היעד, לצד בדיקת הדרכון, יש צורך בחידוש הביטוח הקיים. כי אמנם רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל לתקופה מסוימת, אך אם לא תחדשו אותה, אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא ביטוח בריאות הנותן מענה למקרים רפואיים. הבעיה היא שאנשים המאריכים שהייה שוכחים מהעניין ורק בשעת האפס הם מגלים את הבור אליו נפלו. אל תיפלו גם.

ביטוח נסיעות לחו"ל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא