חיפוש

האם כדאי לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך דין מיסים?

אתם מתחילים להרגיש שאיבדתם את היכולת להתנהל מול רשות המיסים?  יש לכם עסק קטן ולכן עד היום התנהלתם ללא רואה חשבון שסידר לכם את הדברים אך מתחיל להיראות לכם שזו הייתה טעות? אם כך, כדאי שתעצרו את הדברים כבר עכשיו, עוד לפני שהכול מסתבך לכם. לא כדאי לדחות את ההתמודדות שלכם עם הדברים כי הרבה פעמים ככל שנדחה את הדברים, הם יסתבכו יותר ונהיה חייבים יותר למע"מ או לכל רשות מיסים אחרת. לכן כדאי יהיה לפנות כמה שיותר מהר לאיש מקצוע כמו עורך דין מיסים, כי הוא האדם שיוכל לעזור לכם לבחור את דרך ההגנה הטובה לכם ביותר, וידאג לכם לתוכנית תכנון מס טובה כך ששנה הבאה לא תהיה לכם כל בעיה. עורך דין מיסים הוא איש מקצוע שיוכל לבדוק את כל המסמכים שתביאו אליו וגם לשאול אתכם את כל השאלות המנחות החשובות ביותר. לכן, כאשר אתם פונים לאדם כזה חשוב שתהיו כמה שיותר גלויים איתו ושתיתנו לו את כל האינפורמציה הנכונה והרלוונטית ביותר. זה יעזור לו לבנות את קו ההגנה שלכם ואין ספק שזה ישפיע על מהלך הדברים.

פגישת ייעוץ

מאיפה מתחילים את החיפוש אחר עוה"ד המתאים?

 

הרבה פעמים השאלה איך יסתיים הליך משפטי מסוים לא תלויה רק בעובדות ובכל ההתנהלות שהייתה בשטח, אלא גם בשאלה לאיזה עורך דין אתם פונים. האם איש המקצוע שאליו אתם מתקשרים הוא אדם רציני? האם הוא מנוסה? ובעיקר, האם הוא טיפל כבר בלא מעט מקרים דומים למקרה שלכם? זה לא משנה אם הסתבר שאתם חייבים מאות שקלים או עשרות אלפי שקלים, כי מה שבטוח זה שעדיף שתפקידו את האחריות לטיפול בעניין שלכם בידי עורך דין מיסים שתרגישו שאתם יכולים לסמוך עליו. לשם כך אנחנו מציעים לכם לפגוש את איש המקצוע שלכם, לראות מה הוא יכול להציע לכם והאם הוא מגיע עם כמה ידע והבנה בתחום.

 

האם יש מקום להשוות בין מחירי עורכי הדין השונים?

 

עד לפני כמה שנים זה לא היה לגמרי מקובל אך היום הדברים השתנו. היום כל לקוח יכול להרגיש לגמרי חופשי לקבוע פגישות עם כמה עורכי דין שונים ולבדוק, ישירות מולם, על איזה מחירים מדובר. זה שיש עורכי דין מאוד מוכרים שעוסקים בתחום המיסים ושיכולים להרשות לעצמם לגבות מחירים מופקעים זה נכון, אך בסופו של דבר לא תמיד חובה לבחור בעוה"ד היקרן ביותר. שכר הטרחה של עורך הדין אומנם לא זול וזה נכון שהסכום הזה גם יכלול את הטיפול בכל הפרטים, אך למה שלא תשוו מחירים? תוכלו לדבר עם שניים-שלושה אנשי מקצוע, להיפגש איתם, להתרשם מהם וגם להבין איזה מחירים הם גובים. אין סיבה להיכנס להוצאה כלכלית מאוד גדולה בתחום הזה וחשוב שתבדקו מראש כמה זה יכול לעלות.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »