חיפוש

האם חייבים למדוד נעלי צעד ראשון לתינוק לפני הרכישה?

צעד אחד צעד לאורך כל התהליך.

צעדיו הראשונים של תינוק קטן לרוב מלווים בשמחה ואושר רבים מצד ההורים של התינוק. תינוק אשר התחיל מסמן מין הישג ראשון של התינוק, בנוסף ההליכה מעיד על התפתחות מסוימת אשר קורת אצל התינוק אף על פי שקצב ההליכה הינו איטי. ישנם הורים רבים אשר זוכרים במדויק את הגיל בו התינוק שלהם התחיל ללכת, דבר המעיד על כך שהאירוע אכן חשוב מאוד וקריטי עבור הורים רבים.

 

אירוע מרגש אבל מה עם הנעל?

עם כל ההתרגשות העצומה שיש כתוצאה מצעדיו הראשונים של התינוק, הורים ניצבים בפני בחירה לא פשוטה בכלל והיא: אילו נעלי צעד ראשון לתינוק כדי להם לקנות? איך בוחרים בכלל נעלי צעד ראשון? מה חשוב שיהיה בכל נעלי צעד ראשון? אין ספק כי קבלת ההחלטה בנושא נעלי צעד ראשון לתינוק הינה החלטה שיש להשקיע בה זמן ומחשבה, להקשיב להמלצות ועצות של אחרים. או לקרוא את המאמר הבא. במאמר הבא ניתן למצוא מידע על נעלי צעד ראשון ובעיקר נענה על השאלה – האם חייבים למדוד נעלי צעד ראשון לתינוק לפני רכישה?

 

מדוע מדידה של נעל חשובה?

מדידה של נעלי צעד ראשון לתינוק חשובה מאוד ואף הכרחית במידה מסוימת. הסיבות לכך שחייבים למדוד הנעל נובעת מכמה פרמטרים שונים והם:

 

בדיקה של המידה 

נעלי צעד ראשון לתינוק עשוים להיות הנעל הראשונה שהתינוק נועל ולכן חייבים להיות בטוחים על המידה כי אין שום מידע קודם על מידת הנעל של התינוק. אם הנעל תהיה גדולה מידי היא עשויה לברוח לתינוק מהרגל תוך כדי הליכה. אם הנעל תהיה קטנה היא תלחץ לתינוק על הרגל.  לכן חשוב מאוד לבדוק בעת המדידה אם הנעל תאומת את מידת הרגל של התינוק.

 

בדיקה של נוחות 

סיבה נוספת שבגללה חשוב למדוד נעלי צעד ראשון לתינוק לפני רכישה היא על מנת לבדוק אם הנעל נוחה לתינוק. נעל נוחה לתינוק זו נעל שהתינוק יכול לנעול במשך שעות מבלי שהנעל תשאיר לתינוק על הרגל סימנים כתוצאה מלחץ של הנעל. לכן, בשביל שהתינוק יהנה מהנעל חשוב למדוד את הנעל לפני הרכישה ולבדוק אם הנעל "יושבת עליו כמו שצריך".

 

בדיקה של איכות וגמישות 

בזמן שהתינוק מודד את הנעל ניתן לראות על פי החומרים אשר מהם עשויה הנעל אם מדובר בנעל איכותית כלומר נעל שלא תהרס תוך זמן קצר. ישנם נעלים אשר עלולות להיקרע זמן קצר לאחר הקניה. דבר נוסף שיש לבחון זה אם הנעל גמישה ומתאימה למרחב המחיה והמשחק של תינוקות. אם הנעל מתאימה למקומות כמו גני שעשועים וכדומה.

 

לסיכום.

נעלי צעד ראשון לתינוק הינה קניה שחשוב למדוד לפני שרוכשים ולא להזמין מהאינטרנט או משהו בסגנון על מנת שנוכל להיות בטוחים כי רכשנו את הנעל האידיאלית ביותר עבור התינוק אחת כזו שמתאימה לו מכל בחינה אפשרית.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא