חיפוש

4 דרכים ישנות וחדשות לפרסום העסק שלכם

הקמתם עסק, יצרתם לוגו, וכעת המטרה שלכם היא שלקוחות פוטנציאלים יכירו אתכם.

קיימות מגוון דרכים יצירתיות לקידום ושיווק העסק שלכם, חלקן אינן חדשות כלל וחלקן מתפתחות עם השנים.

במאמר הבא נפרט 4 שיטות נפוצות לפרסום העסק שלכם.

 

שלטי חוצות

פרסום העסק שלכם על גבי שלטי חוצות הינה דרך וותיקה לקבל חשיפה. פריסה מחושבת מראש של שלטים בנקודות מרכזיות כגון: צירי תנועה, תחנות אוטובוס ומכווני תנועה, תגרום לכך שקהל היעד שלכם ייחשף אליכם ואל השירותים שלכם. עלות הפרסום בשיטה זו אינו יקר לעומת שיטות פרסום אחרות מודרניות יותר, ובנוסף הוא כלי יעיל מאוד אם יודעים איך לעשות בו שימוש.

 

מיתוג מוצרים

בשיטה זו מדובר על מגוון מוצרים, שעל גביהם מוטבע הלוגו של העסק שלכם. מוצרים אלו משמשים גם את העובדים במשרד וגם יכולים לשמש כמתנה ללקוחות שלכם ולכל מי שאתם באים עימו במגע עסקי. מלבד כך שכל אחד אוהב לקבל מתנות שימושיות ומקוריות, באמצעות המיתוג אתם נשארים בתודעתו של הלקוח בכל פעם שהוא עושה שימוש במוצר אותו קיבל מכם. בנוסף, מיתוג מוצרים גם למשרד עצמו, מספק עניין ושעשוע גם לעובדים וגם ללקוחות, ומסייע לכם להיראות טוב בעיניהם. לדוגמא, באפשרותכם להזמין למשרד כוסות נייר ממותגות, כך שבכל ישיבה עסקית בה תעשו בהם שימוש, הלקוחות שלכם ייחשפו למותג שלכם לאורך כל הישיבה.

 

פרסום ברשתות חברתיות

כיום כל עסק צריך ליצור לעצמו עמוד עסקי ברשתות החברתיות. מרבית האנשים שמחפשים שירות או מוצר, יחפשו עליכם מידע ברשת, ועמוד עסקי מתוחזק היטב יכול להביא לכם לקוחות. בנוסף, אם ברצונכם להגדיל את החשיפה שלכם ללקוחות פוטנציאלים, באפשרותכם להפעיל פרסום ממומן ברשת. בשיטה זו, אתם מגדירים מהו קהל היעד שלכם והם אלו שייחשפו לפרסום שלכם כאשר הם משוטטים ברשתות החברתיות.

 

כרטיסי ביקור

נכון שזו שיטה מיושנת, וכיום בעולם הדיגיטלי כרטיסי ביקור מנייר עלולים להרגיש לכם מעט מיותרים. עם זאת, דמיינו את עצמכם מגישים בסוף פגישה עסקית עם לקוח כרטיס ביקור שעיצבתם באופן שימשוך את העין. הלקוח יכניס את הכרטיס לכיסו, וזיכרון הפגישה אולי יתמוגג, אך הפרטים שלכם יישארו מוחשיים. בנוסף, תוכלו לפזר את כרטיסי הביקור שלכם במקומות שונים במשרד ומחוצה לו, וכך תגדילו את הסיכויים שלקוח שהתעצל לרשום את הפרטים שלכם, ייקח אותם איתו.

 

כדאי שידעו מי אתם

כל עסק שרוצה להגדיל את ההכנסות שלו, צריך להגדיל בהתאם את החשיפה שלו. ככל שיותר אנשים ייחשפו לחברה שלכם ולשירותים שאתם מציעים, כך גדלים הסיכויים שכמה מהם אכן ייעזרו בשירותכם או יקנו מכם את המוצר שלכם. ניתן להשיג חשיפה בדרכים מגוונות, כמו פרסום בשלטי חוצות, פרסום ברשתות החברתיות שיגיע אל קהל היעד שלכם, חלוקת כרטיסי ביקור ואפילו באמצעות מיתוג מוצרים עם הלוגו שלכם.

 

כרטיס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 טיפים ל-HR המתחיל
6 טיפים ל-HR המתחיל

יציאה לקריירה חדשה בתחום משאבי אנוש (HR) יכולה להיות מרגשת ומאתגרת. בתור מתחילים, דרכי ניהול של עובדים והתמצאות בדינמיקה ארגונית – זה משהו שעשוי להיראות

קרא עוד »
עובד
למי העבודה בארה"ב חוקית?

מי עובד בארה"ב באופן חוקי? זו שאלה שהרבה ישראלים שמעוניינים להגר לארצות הברית שואלים לא פעם. וזו שאלה שהופכת יותר ויותר רלוונטית ככל ששוק העבודה

קרא עוד »