חיפוש

מהן הדרכים הנפצות להלבין הון ומה אומר החוק?

הלבנת הון או בשמה המוכר יותר "הלבנת כספים" ידועה כשיטה מתוחכמת שאנשים עושים בה שימוש על מנת לא לשלם מס. ראוי לציין כי יש מגוון רחב של שיטות שונות שמדאיגות את רשויות המס ואת המנגנונים לאכיפת הלבנת ההון בארץ ובעולם. בחרנו להציג בפניכם את הדרכים הנפוצות ביותר ששמענו עליהן ומה החוק אומר על זה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים. שכן, היה לנו חשוב לקבל מידע מבוסס בנושא ולשמוע ממקור אמין את הדרכים הנפוצות להלבנת הון. לכן, פרסמנו סקר קצר ברשתות החברתיות וקיבלנו פניות רבות מגורמים שונים שיש להם קשר להעלמת מס.

חלק מהאנשים הם חוקרים לשעבר שראו את ההעלמות המס וגילו אותן בעצמם. חלק אלו אנשים שמקושרים לאנשים שהעלימו מס ועוד. כך שקיבלנו לא מעט מידע על דרכים להעלמת מס ובחרנו את הדרכים הנפוצות ביותר, ששותפו עמנו מספר רב של פעמים במהלך הסקר המדובר.

 

מה הדרך ה – 1 הנפוצה ביותר להלבנת הון?

הדרך הראשונה שנמצאה כנפוצה ביותר להלבנת הון היא כזו שאתם נתקלים בה באופן יום יומי. מדובר בכספומטים שמוצבים בפיצוציות השונות ברחבי הארץ. מכשירים אלו כוללים דמי השכרה שעומדים על כ- 2,500 שקלים לחודש. כל מה שנדרש כדי לבצע אותם זה שקע וקו טלפון.

האדם ששוכר את הכספומט מקבל את העמלות שהמשתמשים משלמים לחשבונו אך הוא לא מצהיר על ההכנסה הזו. לפני שנעבור אל הדרך השנייה, אנו מזמינים אתכם לקרוא באופן מעמיק פרטים על הלבנת כספים ברחבי הרשת כדי שתוכלו להבין איך העניין פועל.

 

מה הדרך ה  – 2 הנפוצה ביותר להלבנת הון?

הדרך השנייה באה לידי ביטוי בענף היהלומים. שכן, בענף זה, מתנהלות עסקאות במזומן בעיקר. ההסתמכות היא על כך שיש התחייבות בעל פה שלא יהיו דיווחים לרשויות המס. בגלל שזהו האופי של המסחר, אנשים בתחום היהלומים מחזיקים לא מעט כסף שחור כדי שיוכלו לקנות יהלום במתנה. אם מישהו פונה אליהם, הם יכולים מיד להציע את היהלום למכירה ולהגיד שהם קיבלו אותו בירושה.

 

מה הדרך ה – 3 הנפוצה ביותר להלבנת הון?

הדרך השלישית והנפוצה ביותר היא באמצעות חשבוניות פיקטיביות. אלו חשבוניות שבעצם לא באמת מדווחות בסופו של דבר לרשויות המס. ראוי לציין כי החוק אומר לגבי דרך זו והדרכים הנוספות שצוינו לעיל כי מדובר בעבירה פלילית לכל דבר ועניין. הונאה מסוג זה עשויה להביא את בעל העסק למצב שעדיף לו להימנע ממנו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 3 הדרכים הנפוצות ביותר להלבנת הון. כעת, אתם יודעים מהן הדרכים הללו וראוי שתימנעו מהם, בעיקר בגלל שאתם יודעים מה החוק אומר לגבי עניין זה.

הלבנת כספים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »