חיפוש

גריל פחמים מתקפל – יש דבר כזה?

הגעתם לכאן בעקבות חבר שסיפר לכם על המנגל החדש שהוא קנה ואתם חושבים שמדובר בבדיחה? אתם חובבי טיולים ומעוניינים במנגל קליל שיתאים לנסיעה הבאה שלכם? האמת, זה לא באמת משנה מה הסיבה שבעקבותיה הגעתם לכאן. פשוט טוב שאתם כאן. הגעתם לכאן כדי להכיר את גריל הפחמים ששינה את חייהם של רבים, הלא הוא גריל הפחמים המתקפל (ולשאלתכם, כן, יש גריל כזה!) בשורות הבאות נציין בפניכם את כל המידע אודות הגריל הגאוני שכבש את חובבי הבשרים בשנים האחרונות. אם אתם מחפשים פתרון נוח ל"על האש" הבא שלכם בטבע, כדאי שתמשיכו לקרוא.

 

מה זה גריל פחמים מתקפל?

סביר להניח שאתם מכירים את גריל הפחמים הסטנדרטי ששימש את רבים מאתנו בימי העצמאות ובטיולים בשטח בשנים האחרונות. מכירים אותו? יופי, עכשיו תשכחו ממנו, כי יש שחקו חדש בשוק –גריל פחמים מתקפל. תוהים מה זה בעצם אומר? מדובר בגריל שיכול להתקפל ברגע אחד ולהפוך לתיק נשיאה נוח.

 

היתרונות בשימוש בגריל פחמים מתקפל

מלכלך הרבה פחות מגריל פחמים רגיל

גריל פחמים רגיל יכול להיות מסורבל ומלכלך במיוחד כשרוצים להניח אותו בתוך הרכב. השלב הזה דורש ברוב המקרים, עיטוף ואיטום של שקית ניילון (שלא תמיד נמצאת בנמצא כשאנחנו חוזרים מהשטח). במקרים שבהם אין דרך לאטום את גריל הפחמים הרגיל, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם אוטו מלוכלך מפחמים שחורים (אם תשאלו אותנו, זה הסיוט שלנו, קשה מאוד עד בלתי אפשרי להוריד כתמים כאלו).
גריל פחמים מתקפל יאפשר לכם ליהנות מאותה חווית "על האש" רק ללא כל ההתעסקות עם הניקיון. אין צורך לאטום אותו עם שקית, אפשר פשוט לקפל אותו למשטח דק, להחזיק בידית הנשיאה המובנית ולאחסן אותו בקלות ברכב מבלי חשש ללכלוך.

 

קל להעברה ממקום למקום

כפי שצוין קודם לכן, לאחר שמקפלים את גריל הפחמים, ישנה ידית נשיאה שמאפשרת להחזיק בה בנוחות. כך שלפני ולאחר הכנת הבשרים, ניתן להעביר בקלות את הגריל מהרכב אל מקום הארוחה ובחזרה.

 

קל משקל

גריל פחמים מתקפל הינו קל משקל, כך שניתן להעביר אותו ממקום למקום בקלות ובנוחות.

 

האם כדאי לקנות גריל מתקפל כמתנה?

אם יש לכם חבר, קרוב משפחה, שכן או קולגה שלא יכולים לפתוח את סוף השבוע שלהם בלי בשר, אתם חייבים לקנות להם גריל מתקפל במתנה. אתם יכולים להיות בטוחים שזו תהיה מתנה שימושית מאוד עבורכם, שכן, הם לא יצטרכו יותר לסחוב את הגריל הקיים שלהם במצבים שבהם הם רוצים לערוך "על האש" מחוץ לבית.

לסיכום, אם עדיין לא רכשתם לעצמכם גריל פחמים מתקפל, זו ההזדמנות שלכם. גריל פחמים מתקפל משנה חיים ומאפשר לכל אחד ליהנות מחוויית "על האש" נוחה ונגישה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא