חיפוש

געגועיי לחצי האי

מתגעגעים לסיני? גם אנחנו. כבר כמעט שנה מאז שנסגר הגבול עם סיני בעקבות הקורונה ומאז רובנו רק חולמים על להתנדנד בערסל ליד איזו חושה, לקפוץ לשנרקל במים הצלולים של ים סוף ולשבת תחת הארישות הגדולות ולשחק שש בש בזמן שתיית סחלב חם.

אמנם סיני נראית כרגע כמו חלום ישן ורחוק, אך היא עדיין פתוחה, זה אמנם יעלה לכם בטיסות במקום נסיעה ארוכה לגבול ובשבועיים בידוד בחזרתכם ארצה, אבל אם אתם מאוהבים בסיני כמו 99% אחוז מהתיירים המגיעים אליה, אז אולי הטרחה שווה את זה?

 

אז איך מגיעים?

כדי להגיע לסיני בזמנים אלו תצטרכו לטוס, דרך איסטנבול או קהיר שהן האופציות הקרובות והזולות ביותר, לשדה התעופה הבינלאומי בשארם א שייח.

אם עוד לא ביקרתם בעיר שארם א שייח כי עד עכשיו היא הצריכה הרבה נסיעה מהגבול, אז אולי עכשיו זה הזמן המושלם לבקר בה- על אף שאין דרישת בידוד בסיני, גם בה, כמו בכל העולם השנה, כמות התיירים ירדה מאוד וכתוצאה מכך גם המחירים של מקומות הלינה והאטרקציות, כך שמעבר לכך שתוכלו לבחור בין הרבה אופציות לינה כיוון שרובן פנויות, תשלמו עליהן פחות ממה שהייתם משלמים בזמנים רגילים.

יש אנשים שבשבילם סיני ועיר לא מתחברים יחד, אנחנו מבינים. חלק מהיופי והייחוד של סיני הוא ההתרחקות מכל האורבניזציה, מהבלאגן של החיים עצמם והנאה מהפשטות.

 

להישאר באווירת סיני

בשביל ליהנות מחושה פשוטה, מקום עם ווייפיי שקיים למחצה או אינו קיים כלל ונוף של הרים וים בלבד, ללא קניונים ופארקים, תצטרכו לקחת מונית (או אוטובוס אם יש לכם הרבה שעות לשרוף) למקומות הצפוניים יותר כמו ראס אבו גלום, הלגונה הכחולה, נואיבה, ראס א שטן וביר סוויר.

במקומות הללו תוכלו להנות משקט כמעט מופתי, שכן רוב התיירות במקומות אלה בזמנים רגילים היתה ישראלית, וכעת בגלל שהגבול סגור ושמחייבים בידוד של שבועיים בחזרה לארץ, כמעט ולא תיראו תיירות ישראלית – מה שמשאיר את כל האזור שבין טאבה לדהב כמעט ריק מתיירות לחלוטין. כתוצאה מכך גם מחיר ללילה בחושה ירד, ולעיתים תוכלו להנות מקמפ שלם לעצמכם בלבד.

 

הנאה מובטחת

בין אם תבחרו להישאר בעיר כמו שארם א שייח, בעיירה כמו דהב, נואיבה וטאבה או ברצועות החוף בהן ניתן למצוא רק קמפים פזורים, החוויה כעת בסיני היא שונה ממה שאתם רגילים – הרבה יותר שקט ורגוע ממה שהיה לפני תקופת הקורונה, על אף שנראה היה שאין יותר שקט ורגוע ממה שהיה, מחירים זולים מאוד, על אף שהיה כבר מאוד זול והחוויה של להיות כמעט לבד לגמרי בנוף המשגע של ההרים האדומים והים הכחול.

אז אם אתם מתגעגעים ממש לסיני, מעוניינים לחוות אותה קצת שונה (ייתכן מאוד שזה שונה לטובה) ולא איכפת לכם מבידוד, זהו זמן מעולה לסוע, אך אם כל הדברים האלו מטרידים אתכם, תיאלצו לחכות עד שיפתח הגבול מחדש כדי שתוכלו לברוח לחושה חלומית.

 

חושות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לתכנן חופשה כשרה
איך מתכננים נופש כשר?

תכנון חופשה יכול להיות מאמץ מרגש, אבל למי שמקפיד על חוקי תזונה כשרות הוא מוסיף רובד נוסף של שיקולים. חופשה כשרה כרוכה במציאת מקומות לינה

קרא עוד »
מלון קפסולה
מה זה מלון קפסולות?

אם עוד לא שמעתם על הטרנד היפני שכבש את העולם בסערה, כדאי שתכירו אותו – מלון קפסולות. מדובר באפשרות לינה זולה, ידידותית לסביבה ולמרבה ההפתעה,

קרא עוד »