חיפוש

במה עוסק המשפט האזרחי ומה תפקידו של עו״ד במשפטים אלו ?

החיים לעיתים מביאים אותנו בנסיבות כאלו ואחרות להיותנו מעורבים בהליך משפטי, בין אם אנחנו הצד התובע או הנתבע נרצה ייצוג רציני שיביא אותנו לתוצאות הרצויות בכמה שפחות זמן ועם כמה שפחות כאב ראש.

אז אם כבר הגעתם לזירת המשפט חשוב שיהיה אתכם עורך דין ״כריש״, אבל איך לדעת במי לבחור? מה הוא סוג המשפט ואיזה עורך דין יתאים לסכסוך הספציפי? כל זאת בהמשך.

משפט הוא עניין שצריך להתייחס אליו בכובד ראש, בדרך כלל תהליכים משפטיים לוקחים שנים על גבי שנים וגובים מאיתנו מחיר רב בכיס ובנפש, לכן לקראת הגעה למשפט חשוב להבין לקראת איזה משפט אנחנו הולכים ומי הוא העורך דין שיוכל לייצג אותנו בכבוד ולהפוך את התהליך לפחות מייגע וליותר אפקטיבי. חשוב להבדיל בין סוגי המשפטים וכתוצאה ישירה להבין מי עורך הדין בעל ההסמכה והניסיון המתאימים לנו בדיוק, נשמע קצת מסובך? אל דאגה אנחנו נעשה לכם סדר בדברים.

 

מה זה בכלל משפט אזרחי?

משפט אזרחי הוא שם כולל לכמה וכמה תחומי משפט המאוגדים תחת הכותרת הגדולה, אבל בגדול מדובר בכמעט כל התחומים והסכסוכים שבין אדם לחברו וקצת מעבר. תחום המשפט הנרחב כולל בתוכו סכסוכים לגבי חוזים והפרתם, ענייני חובות למיניהם בין אנשים פרטיים או בין חברה לאדם פרטי, דיני נזיקין אשר עוסקים בנזק ובחיובים לא רצוניים שנגרמו לאדם או לרכושו ואותו אדם מבקש פיצויים עבור הנזק שנגרם. ובעברית, מדובר בעצם בסוגי תאונות שונים כמו תאונות עבודה או תאונות דרכים, תקיפות, גניבות והוצאת דיבה ולשון הרע. כל התחומים הללו נכללים תחת המשפט האזרחי אשר נבדל מסוגי משפט אחרים בישראל כמו המשפט הפלילי, החוקתי, המנהלי ועוד.

 

איפה העו״ד נכנס לתמונה?

משפט אזרחי הוא לרוב סבוך וטעון ולכן בחירת עורך הדין היא חשובה במיוחד, הרי אתם רוצים להפוך את התהליך לקל ככל הניתן וכמובן שלמקצועי ביותר בכדי להגיע לתוצאות הרצויות. עורך דין אזרחי ידע לעזור עוד משלב תכנון המשפט, הבנת התמונה הכוללת והצבת יעדים, הקמת המשפט ובניית חוזים משפטיים וכמובן שייצוג ראוי בבית המשפט. חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב שנים בתחום ובמיוחד עם תחומים הדומים למקרה הספציפי שלכם, לחצו כאן בכדי לבחור עורך דין אזרחי מומלץ בעל ניסיון מוכח במשפט האזרחי.

 

באילו תחומים יכול לעזור לכם עו״ד אזרחי ?

כפי שציינו בהתחלה, תחום המשפט האזרחי רחב במיוחד ולכן אנחנו כאן כדי לעשות לכם חיים פשוטים ומסודרים.

מספר תחומים בהם תצרכו את עזרתו של עו״ד אזרחי – דיני שותפות ודיני חברות, כלומר סכסוכים בין שותפים או הפרה של חוזרים שבכתב או שבעל פה בין שותפים עסקיים. עניינים שבתוך המשפחה, סכסוכים מסחריים והפרת הסכמים של מעסיק כלפי עובד, רשלנות, תאונות, חובות שלא הוחזרו ועוד רבים. פנו לעורך דין מומלץ כדי להפוך את החיים לקלים יותר ולקבל את מה שמגיע לכם!

 

מאזניים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »