חיפוש

בית חכם – איך לתפעל את כל הבית מהטלפון הנייד?

מערכת בית חכם הפכה להיות אמצעי טכנולוגי מאוד נגיש ובר התקנה בבתים רבים בישראל. החל ממערכת כוללת לכל הבית ועד מערכות ייעודיות כמו מצלמות אבטחה ביתיות – הטרנד סוחף את המדינה. תפעול המערכות הולך והפוך לקל יותר מיום ליום, עד לכדי היכולת לתפעל בית מהפלאפון. לא מאמינים? כתבה זו היא בדיוק בשבילכם.

 

עקרונות מובילים

בית חכם בא ולשרת אותנו, בני האדם למיטב היכולת של המערכות החשמליות שעזרתן אנו מתקיימים. החל מהאור הראשון של הבוקר, דרך מקלחת במים חמים ועד לעמעום האורות, אנו מוקפים במוצרים חשמליים לאורך כל היום. בית חכם עשוי כולו מערכות חשמל, ושימוש נכון בהן יכול לסייע לנו לחסוך בחשמל לצמצם את השימוש שלנו במים ולהפוך את תכלית המערכות לייעודית מאוד עד לכדי שימוש מדויק ככל האפשר.

 

תפעול בית חכם מטלפון נייד

מערכת בית חכם תהיה מותקנת בראש ובראשונה על טאבלט מרכזי שנקרא גם 'מרכז שליטה'. השם נשמע עם הקשר צבאי אך זה באמת מה שטאבלט זה עושה – ריכוז כל מערכות הבית על גבי מערכת זיכרון בחיבור אלחוטי לבקר המערכת הראשי, ודרכו ניתן לתכנת ולתפעל את המערכות לפי נוחיותנו.

בגלל שמהערכת משתמש בענן וברשת אינטרנטית משלה, חברות רבות המתקינות מערכות בית חכם השיקו אפליקציות שבאמצעות שם משתמש ומספר אמצעי זיהוי, ניתן להתחבר למערכת הבית כמו מסוף, כך שתוכלו להדליק את אורות הבית טרם חזרתם אליו, לחמם את המים מקלחת ואפילו להסיט את הווילונות לשינה טובה יותר בבוקר.

 

איך זה נראה

האפליקציה בטלפון הנייד שלכם תראה כמו כל אפליקציה אחרת. אחרי מסך התחברות ואימות משתמש, תוכלו להפעיל את המערכות השונות אמצעות לחיצה על אייקונים שונים בהתאם למערכת אליהם הם מחוברים. למשל, בתוך האפליקציה, קטגוריית 'אור' תאפשר לכם לשלוט באורות השונים בבית, החל מעמעום ועד לכיבוי מוחלט; ואפילו בחירת צבע התאורה אם התקנתם מספר נורות שונות.

 

יתרונות ברורים

במידה ועזבתם את הבית בחוסר ביטחון, או שמא משפחתכם נמצא בו כרגע והחיים כרגע הם תקופה לחוצה, תוכלו לגשת לאפליקציית הבית ולהסתכל במצלמות האבטחה ולראות שהכל כשורה. בית חכם ותפעולו מרחוק מאפשרים לנו לשמור על הקרובים לנו ולסייע גם להם עד כמה שאפשר בשמירה על אורח חיים חיובי.

 

בית חכם לכל גיל

היום, ילדים קטנים מורגלים לפלאפונים חכמים כבר מגיל קטן, כך שאפשר כמעט מיד להנגיש להם גם את כל הבית החכם דרך מערכת ההפעלה המרכזית שלו. ממש לא צריך להיות מהנדס כדי לשלו בבית שלכם מהפלאפון וכל מה שצריך לעשות זה להשתמש במערכות השונות על בסיס יומי, ומשם הזמן יעשה את שלו. ככל שתשתמשו בו יותר, כך זה ירגיש לכם טבעי יותר.

בית חכם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הכנת הבית לחורף
איך להכין את הבית לחורף

החורף הוא עונה קסומה בה ניתן לנוח מהחום המתיש והשמש הקופחת. יחד עם זאת, כשהטמפרטורה יורדת והגשמים לא מפסיקים לרדת, חשוב להכין את הבית לאתגרים

קרא עוד »
רעיון לסטרטאפ ראשית
איך לפתח רעיון לסטארטאפ

הרבה פעמים בחיים לאנשים עולות מחשבות של איך אפשר לשפר ולשכלל דברים ואפילו להמציא משהו. הרבה פעמים עולים לאנשים רעיונות בראש והם חושבים שיש להם

קרא עוד »