חיפוש

בוגדים באינטרנט – זו בגידה אם "רק" מפלרטטים?

בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים, ניתן לומר שהאינטרנט והמרחב הווירטואלי מהווים חלק בלתי נפרד משגרת חיינו ומהאופן בו אנו מתנהלים. בשל השימוש האינטנסיבי של כל אחד מאיתנו ברשת האינטרנט, ייתכנו מקרים בהם אנשים ירגישו חופשיים יותר לדבר עם אנשים אחרים דרך הרשת, ולפלרטט איתם ולשוחח איתם בקונוטציה מינית, כאשר לעיתים דיבורים אלו עוברים גם למרחב הפיזי. האם פלירטוט באינטרנט יכול להיחשב כבגידה?

 

הסכנות שעלולות להתרחש במרחב הווירטואלי

המרחב הווירטואלי משמש אותנו כדרך קבע כמעט בכל פן בחיים שלנו – לצורך שמירה על קשר עם אנשים אחרים, שיתוף רגעים מאושרים (או גם פחות מאושרים) מחיינו, שימוש בפלטפורמות ווירטואליות לצרכי עבודה ועוד. עם זאת, כדאי וחשוב להיות מודעים לפן המסוכן יותר שבמרחב הווירטואלי, זה שכולנו מודעים אליו אך לרוב לא מקדישים לו את תשומת הלב הנאותה.

המרחב הווירטואלי מהווה פלטפורמה נוחה גם עבור אנשים שמנצלים אותו למטרות זדוניות, כמו למשל ביצוע עבירות פליליות כדוגמת גניבה או סחיטה באיומים שמתבצעות דרך האינטרנט, עבירות מין שונות שמתבצעות דרך האינטרנט, וכן מאפשרות לבני זוג לבצע בגידות באינטרנט. כל אלו מתאפשרות בין היתר בזכות האנונימיות שבה ניתן לפעול במרחב הווירטואלי, ולכן יש להיות מודעים לסכנות אלו ולהישמר מפניהן.

 

האם כאשר מפלרטטים באינטרנט הדבר יכול להיחשב כבגידה?

שאלה זו אמנם נראית פשוטה לכאורה, אך מדובר על שאלה שאין לה תשובה אחת נכונה – כל אחד מאיתנו מגדיר באופן שונה מהי בגידה ומהו פלירטוט, כך שלא ניתן להגדיר תשובה אחת שתהיה נכונה לכלל האוכלוסייה.

עם זאת, בהחלט ייתכנו מצבים בהם אחד מבני הזוג ירגיש נבגד בידי בן הזוג השני, גם אם מעשיו של בן הזוג הסתכמו רק בדיבור פלרטטני עם אדם אחר באינטרנט. אחד הערכים החשובים ביותר בזוגיות הוא האמון שניתן בבן הזוג השני, וישנם מקרים בהם פלירטוט יוכל להיתפס כבגידה באמון בין בני הזוג ובהבנה ההדדית ביניהם לגבי מהות הזוגיות שלהם.

 

מה תוכלו לעשות במידה ועולה החשד שבן הזוג בוגד בכם באינטרנט?

במידה וראיתם שיחה של בן הזוג שלכם עם אדם אחר, והשיחה נתפסת בעיניכם כפלרטטנית באופן שאף יכולה להדליק נורה אדומה בנוגע לבגידה, הדרך הטובה ביותר לדעת האם בן הזוג אכן בוגד בכם הוא להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי מקצועי, שיוכל לתת לכם את תשובה חד משמעית ובכך לאשר או להפריך את החשדות שלכם.

החוקר הפרטי יוכל להשתמש במיטב האמצעים הטכנולוגיים והפיזיים העומדים לרשותו, וכן בשלל טכניקות מעקב שונות, על מנת לבדוק האם השיחה שנראתה כפלרטטנית באינטרנט עולה כדי בגידה של בן הזוג. את ממצאיו החוקר יעביר לכם באופן דיסקרטי, ובכך יוכל החוקר לייצר עבורכם וודאות ולהמליץ לכם על צעדים להמשך.

 

פלירטוט בין גבר לאישה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא