חיפוש

אלו הדרכים הכי מוכרות להרחקת יונים ממרפסת הבית

יונים במרפסת הבית הן תופעה מצויה המצריכה טיפול והרחקה. יונה מצויה היא חיה מזיקה הנושאת עימה טפילים ומפגעים בריאותיים כמו קדחת הנילוס, סלמונלה ועוד. לאף אחד אין סיבה לסכן את משפחתו וכל אחד מאיתנו מעוניין שלא יהיו יונים במרפסת ביתו. כאן בכתבה נסקור בקצרה את הדרכים להרחקת יונים ממרפסת הבית. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

למי פונים כדי להרחיק יונים?

אם יונים הן תופעה מצויה במרפסת הבית שלכם, אתם חייבים להרחיק אותם כדי למנוע נזק סביבתי ובריאותי לכם ולבני משפחתכם. במקרים כאלו מומלץ ליצור קשר עם חברה מובילה ומנוסה בהרחקת יונים.

קבלו המלצה על צוות אין יונים המומחים מספר 1 בהרחקת יונים. לרשות החברה מערכות מיוחדות להרחקת יונים לצמיתות. על הרחקת יונים שהיא מבצעת  היא מעניקה 5 שנות אחריות ולכן לא פלא שהיא מובילה בתחום הרחקת מזיקים.

 

איך מרחיקים יונים?

הרחקת יונים מתבצעת בכל מיני אופנים. ניתן להרחיק יונים באמצעות דוקרנים, רשתות, צייד שלהן, התקנת ינשופים מפלסטיק ואפילו התקנת מערכות היוצרות רעשים או זרמי חשמל שמבריחים יונים.

אלו השיטות בקצרה, אבל כל איש מקצוע עובד בשיטה אחרת. כדי ליהנות מהרחקת יונים לצמיתות, ולא לחשוב כל פעם על רעיון חדש איך להיפטר מיונים במרפסת, כדאי לפנות לחברה מקצועית בתחום.

 

איך מרחיקים יונים ממרפסת הבית?

כדי להרחיק יונים ממרפסת הבית, צריכים לבדוק את סביבת המגורים ואת מה שניתן לעשות כדי להרחיק אותן. יש דרכים יעילות יותר ויש דרכים יעילות פחות. תמיד כדאי לברר מה תהיה הדרך המתאימה ביותר למרפסת שלכם.

 

דוקרנים

דוקרנים מהווים פתרון להרחקת יונים ממקום ספציפי. בדרך כלל דוקרנים יותקנו מעל חבלי כביסה, מדחסי מזגנים, סורגי חלונות וכדומה. יש דוקרנים יעילים יותר ופחות ולפני שאתם מתקינים אחד כזה, מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום.

 

רשתות

קיימות רשתות שונות להרחקת יונים. פורסים את הרשת ובכך נמנעת התקרבות יונים למרפסת הבית. קיימים סוגי רשתות שונים. לכל סוג יתרונותיו וחסרונותיו. יש לקחת בחשבון שהתקנת רשת להרחת יונים היא עבודה מורכבת המצריכה ידע מקצועי בתחום.

 

מהי הדרך היעילה ביותר להרחקת יונים ממרפסת הבית?

התקנת רשת היא הדרך היעילה ביותר להרחקת יונים ממרפסות. רבים מעדיפים להתקין מערכת זרמי חשמל או אפילו להתקין ינשופים מפלסטיק כדי להימנע מרשת הפרוסה על מרפסת הבית.

חשוב להכיר את הרשתות השונות הקיימות. תוכלו למצוא רשתות שקופות שלא מכערות את מראה המרפסת. בנוסף לכך קיימות רשתות שניתן לפרוס אותן רק על הגג או על חלקים נדרשים.

 

לסיכום

כדי להיפטר מתופעת היונים המציקה במרפסת הבית, חשוב לפנות לחברה מקצועית להרחקת יונים. בכתבה סיכמנו את 2 הדרכים המוכרות להרחקת יונים. ראינו כי רשת יעילה יותר אך גם היא בעלת חסרונות משלה. ולכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע כדי ליהנות מהרחקת יונים לצמיתות.

ראש

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא