חיפוש

אילו חטיפים בריאים לכלב שלך?

בין אם הכלב שלכם בדיאטה ואתם רוצים לעזור לו לרדת במשקל, או אתם פשוט רוצים לשמור על בכושר מיטבי חטיפים  מזינים ודלי קלוריות יכולים לעזור לכלב שלכם לשמור על אורח חיים בריא. בשום שלב אין צורך להפסיק לתת לכלב שלכם חטיפים, אלא פשוט צריך להיות מודעים לסוגים השונים, מה בריא ומה לא ובאיזה תדירות לתת. פירות, ירקות ואפילו בשר – הנה חטיפים שכדאי לשקול לתת לכלבכם.

 

חטיפים מחנויות

קודם כל אם אתם רוצים ללכת על בטוח חטפים לכלבים באיכות טובה שגם מקוטלגים לפי קהל היעד תוכלו למצוא בחנויות למוצרים לחיות מחמד.אצל חנות חיות בולדוג ניתן למצוא שלל סוגים של חטיפים. אם זה לעזור בהוספת חלבונים, הורדה במשקל או אפילו להרחיק קרציות מהפרווה הנעימה דל החמוד הפרוותי. אתם יכולים להתייעץ עם וטרינר או לעשות מחקר זריז באינטרנט לראות מה מתאים עבורכם.

 

פירות

הרבה פירות נכללים ברשימה אבל אנחנו נשים דגש על תפוחים ובננות. תפוחים הם נהדרים, ומהווים חטיף בריא לכלבים. הם  עשירים יחסית בסיבים, שיכולים לסייע בעיכול ו הם גם מקור טוב לנוגדי חמצון. רק אל תשכחו להסיר את הגרעינים. בננות דלות בכולסטרול ובנתרן ועשירות יחסית בסיבים המכילים אשלגן, ויטמינים. זה יכול לתרום לתפקוד לב בריא יותר ומערכת העיכול נקייה יותר. צריך רק לקחת בחשבון את כמות הסוכר בבננה ולוודא להגיש את זה במידה.

 

בשרים ודגים

בעוד שרוב סוגי הבשר בדרך כלל כבטוחים עבור חיות מחמד בכמויות קטנות, קחו בחשבון שמומלץ להתייעץ עם וטרינר מראש ולראות אם תוכנית הדיאטה הזו מותאמת לצרכי הכלב שלכם. כלבים יכולים לנשנש חתיכות עוף, הודו, דג, סלמון, בשר בקר ודגים. רק תודאו אתם לא נותנים להם את זה מתובל, בטח שלא עם שום, ושהוצאתם את העצמות והדברים שיכולים לגרום אחר כך לסכנת חנק או לבעיות.

 

אגוזים ומוצרי חלב

כל עוד חיית המחמד שלכם אינה רגישה ללקטוז, רוב הגבינות הן בסדר. לפעמים אפילו תוספת של איזו גבינה יכולה להיטיב עמן ולתת להן את תוספת החלבון שהם בדיוק היו צריכים. זכרו שבגבינות יש הרבה תוספים של נתרן, סוכר ושמן ולכן יש לתת רק בכמויות קטנות ובמינון מדוד. חמאת בוטנים היא חביבת קהל ההולכים על ארבע האלה, והיא יכולה להיות מאוד מזינה בכמות הנכונה. רבים שמנסים לעזור לכלב שלהם לעלות במשקל פונים לחמאת בוטנים כפתרון.

 

אז מה נותנים לכלב?

אפשר לגוון ולתת לו ליהנות ממגוון היתרונות השונים של החטיפים השונים. רכישת חטיפים קנויים שעברו מבחני מעבדה והותאמו על ידי וטרינרים זה משהו שתמיד טוב להחזיק בבית. מוזמנים לפנות לחנות חיות שיכולה להציע לכם מגוון מוצרים מהמותגים המובילים בעולם.חנות חיות בולדוג יד חרוצים 16 ירושלים | 02-5791818

עצמות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
וטרינר לכלב
איך בוחרים וטרינר לכלב?

כבעל כלב אחראי, אחת מהאחריות החשובות ביותר שלך היא להבטיח את הבריאות והרווחה של בן לוויה הפרוותי שלך. מציאת וטרינר אמין ומנוסה חיונית במתן השירותים

קרא עוד »