חיפוש

איך תדעו לבחור את הטרמפולינה המתאימה לביתכם

נתקלנו לאחרונה בלא מעט גינות של חברים ומכרים שלנו שכוללות טרמפולינות שלא תואמות לצרכים שלהם. הדבר הוביל אותנו להבין כי בחירה של טרמפולינה לבית אינה עניין של מה בכך. אם גם אתם חשבתם שרכישה של טרמפולינה היא עניין שלא דורש מחשבה. כדאי שתחשבו שוב ותקראו את המדריך הנוכחי שיספק לכם את כל המידע החשוב ביותר בנושא.

 

למה צריך לדעת לבחור את הטרמפולינה שמתאימה לבית שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם לעצור לרגע את שטף המחשבות שלכם ולדמיין 3 גינות שונות, למשל:

  • הגינה של השכן שלכם מימין
  • הגינה של קרוב משפחה שלכם
  • הגינה של אדם אקראי שביקרתם אצלו בעבר

עכשיו, כשיש לכם בדמיון את שלושת הגינות הללו, תנסו לדמיין את אותו דגם של טרמפולינה שמונח בכל אחת מהגינות. סביר להניח שלפחות באחת מהן, אתם נתקלים בקושי. זאת אומרת, אתם מגלים כעת שיש גינות שטרמפולינות מסוימות בכלל לא מתאימות להן מבחינת הגודל או הצורך של המשפחה שמתגוררת בהן. כדי שתוכלו לבחור את הטרמפולינה הבאה שלכם באופן הטוב ביותר, אתם צריכים ליישם את הטיפים הבאים:

 

תבחרו טרמפולינה שמתאימה לגודל החצר שלכם

בעת רכישה של טרמפולינה חשוב מאוד לשים לגודל החצר. שכן, לא פעם, אנחנו רואים גינות קטנות מאוד שמישהו התעקש להכניס בהן טרמפולינה ענקית. מדובר בעניין לא בטיחותי בעליל. שכן, ברוב המקרים, הטרמפולינות שמוכנסות בכוח לחצרות מסוג זה, אינן יציבות והן עשויות להתהפך בכל רגע (והילדים איתן).

לכן, חשוב מאוד לבחור בטרמפולינה שמתאימה לגודל החצר. אם יש צורך, תמדדו את האזור המיועד ולאחר מכן, תבדקו את גודלה של הטרמפולינה הנבחרת.

 

תבחרו טרמפולינה בטיחותית

אם יישמתם את הטיפ הקודם, אתם בוודאי מבינים שהבטיחות חשובה מאוד עבורכם ועבור הילדים שלכם. כעת, אתם צריכים לבדוק שהטרמפולינה לא רק מתאימה בגודלה לחצר, אלא גם לבדוק שהיא בטיחותית. כלומר, שיש לה אישור של מכון התקנים. בנוסף, תבדקו שמדובר בטרמפולינה שנמכרת בחנות כיד ראשונה ולא ממוכר פרטי. שכן, אינכם יודעים מה עבר על טרמפולינה שמגיעה אליכם מגורם שאינכם מכירים.

 

תבחרו טרמפולינה שמתאימה למספר הילדים שלכם

כדי שתוכלו לבחור את הטרמפולינה המתאימה לכם ביותר, אתם צריכים לשים לב שכל הילדים שלכם נכנסים אל תוך הטרמפולינה. שכן, הם כנראה ירצו לקפוץ ביחד בתוכה וכדאי שתהיו בטוחים שהיא יכולה להכיל את כולם. במידה ויש לכם הרבה ילדים, אנחנו ממליצים לקנות לפחות 2 טרמפולינות, כדי לאפשר שכולם יוכלו לקפוץ בהן בו זמנית ואתם תוכלו לקבל את השקט המיוחל בזמן שהילדים מעסיקים את עצמם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שיאפשר לכם לבחור את הטרמפולינה המתאימה לכם ביותר. תיישמו את הטיפים שציינו בפניכם לעיל ותוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בטרמפולינה המדויקת עבורכם. מאחלים לכם שתהיה בחירה נבונה!

טרַמפּוֹלִינָה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא