חיפוש

איך עובד תהליך ניקוי המזגנים ומה החשיבות של ניקיונם

בתקופה האחרונה לא מעט אנשים מוצאים את עצמם עם מזגן תקול. הדבר בא לידי ביטוי לא פעם בעקבות אי שמירה על שגרת ניקיון של המזגנים בבית. חשוב לציין כי מדובר בעניין שיכול להיפתר בקלות תוך יישום של הליך ניקוי מהיר וקל. הישארו אתנו ותגלו איך עובד ההליך שצריך לבצע במצב שכזה ומהי החשיבות שלו.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שגילינו ביום בהיר אחד שהמזגן שלנו לא מקרר. האמת, זה לא היה סתם יום בהיר, זה היה יום חם מאוד, עוד לפני שהקיץ התחיל ברשמיות. בהתחלה חשבנו שהמזגן הלך והגיע הזמן לקנות אחד חדש, אבל למזלנו, ערכנו בירור עם מכרים שבדיוק ניקו את המזגן שלהם עם חברה מוסמכת והם ציינו בפנינו את כל המידע שלא ידענו בנושא. כלומר, הם הביאו לידיעתנו שמדובר בהליך שצריך לבצע מידי תקופה כדי לשמר את המזגן ולאפשר לו לעבוד באופן תקין. התברר לנו שמדובר בעניין שרבים לא מודעים אליו, כך שהחלטנו לכתוב על כך מדריך ולהעלות את הנושא למודעות בקרב הציבור.

 

ניקוי מזגן צריך להיות חלק בלתי נפרד מהניקיונות שעורכים בבית

המכרים שסייעו לנו להבין מה ה"תקלה" שאירעה למזגן שלנו, סיפרו לנו שהם עורכים באופן קבוע ניקיון מזגנים בפתח תקווה, שם הם גרים. לדבריהם, מערכת המיזוג יכולה להביא לא פעם להתפתחות של גורמים מזהמים, כמו למשל:

  • וירוסים
  • עובש
  • פטריות
  • חיידקים וכו'

לכן הם בוחרים לערוך אחת לתקופה ניקוי מזגן בפתח תקווה שמאפשר להם להיות בטוחים שהמזגן שלהם נקי מכל הגורמים הללו שעשויים להביא לא רק לתקלה במזגן, אלא לקשיים בנשימה בקרב הדיירים בבית.

 

איך עובד התהליך של הניקוי?

הבטחנו לכם שנציין בפניכם את האופן שבו תהליך הניקוי עובד ואנחנו נקיים. המכרים שלנו אמנם מסתייעים בחברה שמנקה עבורם את המזגן, אבל אתם יכולים לנסות לעשות זאת בעצמכם אם אתם רוצים. כדי שתוכלו לעשות זאת, אתם צריכים קודם כל לקנות כלי עבודה ולהוציא את הפילטרים ממקומם. לאחר שתעשו זאת, תשטפו את הפילטרים עם לחץ מים ותמתינו עד לייבוש מלא. לאחר שהם יתייבשו, תוכלו פשוט להחזיר אותם למקום וליהנות מאיכות אוויר טובה ומזגן תקין.

 

למה חשוב לערוך ניקוי קבוע של הפילטרים?

כפי שוודאי קראתם כבר בשורות שלעיל, חשוב מאוד לערוך ניקוי קבוע לפילטרים של המזגן מכיוון שמדובר במפגע בריאותי של ממש. שכן, אם תפעילו את המזגן בזמן שהפילטרים שלו מלאים בחיידקים, עובש או פטריות, כל אלו עשויים לצאת לאוויר שאתם שואפים ולהביא להתפתחות של מחלות נשימתיות שונות שעדיף להימנע מהן.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים החשובים אודות הליך הניקוי של המזגנים והחשיבות שלו. מאחלים לכם שלא תדעו מחלות נשימתיות בגלל המזגן ושתהיו בריאים.

מכשיר מיזוג

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא