חיפוש

איך עגלה לים נהפכה להיות הפריט הכי חשוב

עגלה מתקפלת, לקמפינג או לים – איך שלא תקראו לה, היא נפוצה מאד בטיולים, פארקים, החופים ואפילו לסופרים בשנים האחרונות. מדובר בתוספת המושלמת לכל ציוד – עגלות קלות משקל שמאפשרות נשיאת ציוד יעילה וקלה על מגוון משטחים כמו דשא, אספלט וחול. כך ניתן לשאת את החפצים והציוד ממקום למקום בלי להתעייף. אם גם אתם מעוניינים להפסיק לסחוב משקלים, המאמר הבא נועד עבורכם.

 

מה זו עגלה לים?

עגלה לים היא למעשה עגלת שטח מתקפלת שמיועדת גם לנשיאת ציוד ביעילות בשטח חולי. מדובר בעגלה קלה מאד שיכולה לשאת משקלים כבדים, שיכולים להגיע אף ל-120 ק"ג.

המשותף לעגלות הוא שהן בנויות מיריעות בד שפרוסות על מסגרות פלדה, ולהן ידית משיכה מתכווננת עבור נשיאה ואחיזה נוחה. כמו כן, לאחר שלב פריקת הציוד עגלות מסוימות יכולות להפוך להיות כסא ים שכולל גגון עבור הגנה מהשמש.

 

בשביל מה צריך עגלה?

כמה פעמים כבר ודאי חשבתם לעצמכם שנמאס לכם מלסחוב ולהרים ציוד? במיוחד עבור מי שלא רגילים לפעילות גופנית אינטנסיבית, פעולות ההרמה והסחיבה מתישות ושוחקות את הגוף.

השימוש בעגלה עשוי להוות פתרון פשוט ויעיל במידה ואתם זקוקים לשנע ציוד כבד, או פשוט הרבה ממנו. חשוב להדגיש שמעצם העגלה מתקפלת, היא לא תופסת הרבה מקום אחסון.

 

בשביל מה צריך עגלה דווקא לים?

עגלות לים יחודיות בכך שביכולתן להתגלגל גם על משטח חולי ללא מאמץ ובלי להיפגם. כלומר, היציבות של עגלה שמותאמת לחוף תהיה גדולה יותר מכיוון שהגלגלים לא ישקעו. יחד עם זאת יש לציין שהעגלה יכולה לשמש גם להעברת דירה, קניות בסופר או כל שימוש אחר, הלכה למעשה.

 

מה ההבדל בין העגלות וטווח המחירים?

טווח המחירים של עגלות לים נע בין 250 שקלים עד סביבות 900 שקלים. ראשית, משפיעה על המחיר איכות הגלגלים, כאשר קיימות מגוון אפשרויות – דקים או עבים, מגומי עם סיבים איכותיים או פלסטיק ועוד. בשביל משטח חולי, כדאי לבחור בגלגלים עבים.

נוסף לגלגלים הייחודיים למשטח חולי, מה שמוביל למחיר הגבוה הוא נפח העגלה, אשר נע מ-80 ליטרים עד 193 ליטרים. משתנה חשוב נוסף הוא המקום שהעגלה תופסת כאשר היא מקופלת, כאשר עגלה יקרה יותר היא עגלה שתתפוס פחות נפח.

 

עגלת ים היא פריט חשוב!

השימוש בעגלת ים מאפשרת ניוד נוח של אביזרים וציוד, ועל ידי כך יכול לסייע לנו לחסוך הרבה מאמץ בזמן הביקור בחוף, ולעזור לנו להיות גמישים יותר. זאת מכיוון שללא ספק, שימוש בעגלה עדיף על פני הרמה בידיים של הציוד הרב והכבד.

בנוסף, כאשר עומדת לרשותנו עגלה, אנחנו יכולים לוודא ביתר קלות שחפצים יקרי ערך לא ייפגעו, ועל ידי כך גם לחסוך בעלויות. ללא ספק, עגלה היא כלי שיכול לייעל את הזמן בים ולהפוך אותו לחוויה עוד יותר מהנה.

 

עגלת ים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא