חיפוש

איך מחליפים צילינדר לדלת – מדריך

לפעמים נצטרך להחליף צילינדר לדלת הבית שלנו מסיבות שונות: בין אם המנעול נשבר בשל פריצה או כל סיבה אחרת, המנגנון התיישן ונשחק או שאנחנו מעוניינים לשדרג את המנעול לדגם מתקדם ובטוח יותר.

במקרה כזה ההמלצה שלנו היא לקרוא למנעולן, אך אם יש לכם כישרון לעבודה בידיים וקצת רקע טכני תוכלו גם לעשות זאת לבד.

במדריך זה נסביר כיצד להחליף צילינדר לדלת וניתן מספר טיפים שיסייעו לכם לעשות זאת בקלות.

 

כך תחליפו צילינדר בעצמכם

  1. שחרור והוצאה של הברגים

השלב הראשון בהחלפת צילינדר הוא לשחרר את הברגים המקבעים את לוח המגן של המנעול לדלת. זאת יש לעשות באמצעות מברג, ולאחר שמסיימים להבריג את הברגים החוצה נוציא אותם עם הידיים. לאחר מכן נוציא את ידית הדלת ולוח המגן באמצעות מברג ר' איתו נבריג את הבורג בדופן הפנימית שלה.

  1. הוצאת הצילינדר

הסתכלו על צידה של הדלת וראו שיש שם חמישה ברגים. הוציאו את הבורג האמצעי המקבע את הצילינדר לתוך הדלת. לאחר שהברגתם את הבורג שחררו את האומים המחזיקים את לוח המתכת מסביב לצילינדר באמצעות בוקסה וראצ'ר, ולאחר מכן הוציאו את הלוחית. הוציאו את הצילינדר ממקומו והקפידו לא לאבד אף בורג ואום בדרך.

  1. החלפת הצילינדר

הכניסו את הצילינדר החדש היכן שהיה הצילינדר הישן וקבעו אותו באמצעות ההבורג שהוצאתם. כעת יש להבריג הכל חזרה בסדר הפוך ממה שהברגתם מלכתחילה – והנה, החלפתם צילינדר בעצמכם.

 

טיפים להחלפת צילינדר

בין אם אתם מחליפים צילינדר בעצמכם ובין אם אתם בוחרים להזמין מנעולן עבור המלאכה, ישנם מספר טיפים שכדאי לכם לדעת:

  1. חשוב מאוד שהצילינדר החדש יתאים לדלת שלכם, שכן מן הסתם לא כל צילינדר מתאים לכל דלת. לכן חשוב לברר על סוג הדלת שלכם וסוג הצילינדר שדורש החלפה ובמידה ואתם מזמינים מנעולן יש לעדכן אותו בדברים אלו.
  2. במידה ואתם מזמינים מנעולן הבהירו לו את הסיטואציה שכן יכולות להיות מספר סיבות להחלפת צילינדר. למשל, אם המנעול שלכם נשבר ואתם לא מצליחים להיכנס הביתה אז נדרש שירות חירום ויתכן שהמחיר שיגבה מכם יהיה בהתאם. לעומת זאת אם לא מדובר בהחלפה דחופה תוכלו לתזמן זאת בזמן שנוח לכם.
  3. חשוב מאוד לברר מחירים של צילינדרים על מנת שלא תפלו על מנעולן שינסה לגבות מכם מחיר לא סביר על השירות.
  4. בדקו את הכשרתו המקצועית של המנעולן וכן האם יש לו תעודת יושר מהמשטרה. זכרו כי מדובר בבעל מקצוע שמתעסק בגישה לבית שלכם ולכן קריטי שהוא יהיה אדם אמין.

 

זקוקים להחלפת צילינדר באופן דחוף? הכנסו למנעולן עכשיו

באמצעות אתר מנעולן עכשיו תוכלו להזמין שירותי מנעולן שונים במשך כל שעות היממה, 7 ימים בשבוע. מנעולן עכשיו מציעים שירותי החלפה, התקנה ותיקון של מנעולים, צילינדרים, ידיות ועוד כולל שירות חירום תוך שעה מרגע ההזמנה.

לקריאה נוספת הכנסו לקישור: www.interiordoor.co.il

 

דלת מעץ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא