חיפוש

איך לשלוח מוצר ללקוח – דרכים נפוצות

העשור הקרוב הולך להיות מאופיין כנראה בתוך עשור ההמרה.

המעבר שלנו לעולם הדיגיטלי עלה הילוך בשנתיים האחרונות ונראה שאין עצירה.

בנקים משנים מודלים עסקיים, חברות קמעונאות מצמצמות סניפים ואפילו עסקי המסעדות מייעלים יותר מתמיד את מערכך המשלוחים.

אז איך עושים את זה? נשארים רלוונטיים וגם מספקים מוצר איכותי? הנה שיטות המשלוח הנפוצות ביותר.

 

משלוח תוך 24 שעות

השם המוכר יותר הוא משלוחים מהיום למחר. במסגרת התחייבות זו, הספק מתחייב ללקוח שמרגע ההזמנה, הוא יקבל את המוצר ביום למחרת עד סוך יום העבודה. שיטת מכירה זו הוכחה כיעילה ביותר. אתרי מכירות גדולים כמו טרמינל X משתמשים בשיטת משלוח זה כסימן ההיכר שלהם! אם הזמנת מוצר עד השעה 18:00 בערב, אתה תקבל אותו ביום למחרת. שיטת משלוח זו מסייעת לעסק לבנות בסיס של אמון ומהימנות מול הלקוח.

 

משלוחים מהיום להיום

שיטת משלוח זו מחייבת את ספק השירות להעביר ללקוח את המוצר שלו באותו יום העבודה. אפשרות משלוח זו עולה יותר מכל אפשרות משלוח אחרת מאחר והיא מחייבת הזמנת שירות משלוחים במיוחד עבור לקוח ספציפי שרוצה לקבל את הסחורה שלו באותו היום. בצד החיובי, עמידה בהתחייבות לספק באותו היום את המוצר בשירות משלוחים אמין תקנה לעסק שלכם מוניטין חיובי ועמידה בהתחייבויות גם מהרגע להרגע.

 

מוצרים המצריכים קירור

אם עד כה דיברנו על מהירות השילוח, כעת צריך לדבר על אופן הובלה. איך זה באמת קורה. כשעובדים עם חברת משלוחים, צריך לוודא שהיא מתאימה בדיוק לצרכים שלכם. אם למשל, אתם מעבירים מוצרים תרופתיים שמצריכם קירור, על חברת המשלוחים לספק רכבים עם תא קירור. זו גם יכולה להיות משאית בקנה מידה קטן אך יש סטנדרטים לוודא ולאמת שתא הקירור אכן ספק את הטמפ' הרצויה למוצר שלכם.

 

סוגי רכבים שונים

כל משלוח מצריך התניידות. במידה ומדובר בפריטים קטנים ובמשלוחים מיידים, בדרך כלל חברת שליחויות תשתמש בכלי רכב דו גלגליים כדי להגיע במהירות. ככל שגודל המשלוח יעלה, כך גם תצטרך מספקת השירות לשנות את סוג הרכב. כפי שכבר אמרנו – רכבי קירור, משאיות קטנות ורכבי משלוח עירוניים חייבים להיות חלק אינטגרלי מצי הרכבים של החברה.

 

רבות הדרכים

אתם, כבעלי עסק ולא משנה איזה, חייבים לדעת על סוגי המשלוחים הנפוצים ואיך הם מתבצעים. כשיגיע הרגע שלכם לבחור בספק שירותי משלוחים קבוע, ידיעה של כל הפרמטרים הנ"ל תסייע לכם להתאים לכם את השירותים האידיאליים בשבילכם ובשביל הלקוחות שלכם. ככל שתבינו יותר איזה סוגי משלוחים יש ומה מתאים לכם, אתם תובילו את העסק שלכם לייעול כלכלי מקסימלי: אספקת שירותים במשלוח, עם חברת המשלוחים המשתלמת ביותר שתוכלו למצוא ובדיוק אתה שירות שאתם צריכים. כולם מרוויחים. בהצלחה.

 

העמסת ציוד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא