חיפוש

איך לרכוש פופים בתקופת הקורונה

עם פרוץ נגיף הקורונה, חנויות רבות נדרשו לפתוח אתרים אינטרנטיים שיאפשרו רכישת מוצרים מהבית. אומנם תמיד עדיף להגיע פיזית אל החנות כאשר מחשפים לקנות פוף איכותי ונוח לבית, אך המצב הבריאותי דורש מחנויות רבות לאפשר קניית פופים להזמנה עד הבית ובכך להתאים את עצמם למצב. הלקוחות גם הם נדרשים להתפשר ולהיות גמישים עם הסיטואציה החדשה ונדרשים לבחון דברים חשובים כמו הנוחות, הצבעים, ותחושות הבדים דרך התיאום כפי שהם מופיעים באתרים. המשכיו לקרוא על מנת להבין מהם הדברים החשובים שיש לבדוק באתר שמציע את הפופים, כדי לוודא שאתם עושים את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

 

בחירת הפוף

בעת חיפוש פופים לבית או לגינה, חשוב לקחת בחשבון שיש מגוון רחב מאוד של פופים ולכן כדאי לעשות סקירה ארוכה של כל הסוגים על מנת להבין איזה צורה של פוף הכי מתאים עבורכם ועבור עיצוב הבית שלכם. בין היתר ניתן למצוא פופים בצורת כורסא, בצורת מיטה, אגס, שפיץ, ורבים נוספים.

 

סוג הבד

לאחר שאתם יודעים איזה סוג פוף אתם מחפשים, הדבר הבא שיש לבודק זה סוג הבד שממנו עשוי הפוף. לדוגמא בד קורדורה הוא חזק וידוע כאחד שחסין לחדירת נוזלים ולכן יכול להתאים לילדים, וגם מאפשרים להציבם בבית או בגינה. בד לייקרה לעומת זאת, הוא בד גמיש אשר מצליח להימתח לפי הצורה שבה מתיישבים על הפוף. בגלל גמישות ודקיקות הבד, הוא אינו מתאים לגינה או לילדים מאחר שנוזלים יכולים להיכנס לתוכו.

 

חומר המילוי

אחד הדברים החשובים שיש לדעת על פופים הוא שנדרש לחדש את גרגרי הקלקר הנמצאים בתוכו. מומלץ מאוד לברר מול שירות הלקוחות שהם אכן מציעים קלקר למילוי מחודש, ולוודא שאיכותו גבוהה. נדרש לשים לב שאתם רוכשים קלקר עגול ומלא באיכות טובה למילוי הפוף ולא חומר זול כמו גרגרים גרוסים או אבקתיים.

 

פופים הניתנים לשטיפה

בזמן שאתם מחפשים את הפוף שהכי מתאים לכם מבחינת סוג הבד, גודל הפוף, ועיצובו, יש לקחת בחשבון ולחפש את הפופים שניתן לכבס. אם אין רוכסן המאפשר להוציא את הבד לאחר שימוש, הוא יצבור אבק ויהווה בעיית היגיינה עבורכם.

 

מי מייצר את הפוף?

פרט זה מאוד חשוב מכיוון שאם הפופים מיובאים ממדינות אחרות, החנויות אינן יכולות לתת אחריות טובה מאחר והם ולא יצליחו לתת מענה הולם עבור המוצר שרכשתם. מעבר לכך, יש לשים לב שהפופים מיוצרים בחנות מכיוון שבמידה והם מיוצרים בחו"ל לא יהיה ניתן לבצע הזמנה מיוחדת ואישית המתאימה לצרכיכם ולדירתכם.

לסיכום, אומנם תקופת הקורונה לקחה מאיתנו את האפשרות לתור בחנויות ולבדוק את הנוחות, את צורות, ואת הבד של הפופים שאנחנו מתכננים לקנות לביתנו, אך עם המדריך הזה תוכלו לעשות קנייה חכמה ובטוחה באופן מקוון שיקל עליכם בתקופה זו.

פוף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אוזניות שחורות
הכירו את הוט סטור

תגידו, עצרתם פעם לרגע וחשבתם על כמות המכשירים האלקטרוניים והגאדג'טים שמקיפים כל אחד מאיתנו? אם לא, תעשו את זה עכשיו. זה מטורף לתפוס את זה,

קרא עוד »
שלוש שטיחים
איך בוחרים שטיח?

רכישה של שטיח מצריכה היכרות עם פרטים חשובים מאוד. מי מכם שרכשו בעבר שטיח ללא היכרות עם הפרטים הללו, כנראה יכולים להודות בכך שזו הייתה

קרא עוד »
הדלקת נרות
השימוש בנרות ריחניים

יש כל כך הרבה עובדות שנוגעות לשימוש בנרות ריחניים שלא כולם יודעים. אחת הנפוצות למשל זו העובדה שהם נמצאים בכל בית ומאפשרים לרבים מאתנו להפיץ

קרא עוד »