חיפוש

איך לקנות בגדי ים אונליין?

נשים רבות מרגישות אי נוחות בעת מדידת בגדי ים בחנות, זו עובדה ידועה.

זו הסיבה שרבות מהן מעדיפות לבצע קנייה של בגדי ים דרך האינטרנט בלבד, קנייה מסוג זה חוסכת עבורן את התחושה של חוסר הנוחות שכרוכה בקנייה בחנות.

רגע לפני שקונים בגד ים באינטרנט, חשוב מאוד לדעת איך לבחור את בגד הים שייראה עלינו טוב ויחמיא לגוף שלנו.

 

כדי שתדעו איך לרכוש בגד ים שיחמיא לכן במיוחד, אתן צריכות ליישם את 3 הטיפים הבאים:

  1. הכירי את מבנה הגוף שלך

קנייה של בגדי ים באינטרנט עשויה להיות מבלבלת. יש מגוון רחב של בגדי ים ולפעמים קשה למצוא את בגד הים שמתאים למבנה הגוף שלנו. חשוב שתדעי כי ישנם בגדי גוף שמתאימים לכל מבנה גוף וכדי שתהיה התאמה מקסימלית בין בגד הים הנבחר לבין הגוף שלך, את צריכה קודם כל להכיר את מבנה הגוף שלך.
את יכולה לכתוב על דף כמה נקודות שנוגעות לבגדי ים קודמים שהיו לך, תכתבי מה היה לך נוח יותר, בגד ים שלם, בגד ים עם חזייה מרופדת או בלי, בגד ים בגזרה גבוהה או נמוכה וכו'.
ברגע שיהיו לך את הקריטריונים לבחירת בגד ים שמתאים למבנה הגוף שלך, יהיה לך הרבה יותר קל למצוא את הבגד ים שמחמיא לך וגם גורם לך להרגיש בנוח.

 

  1. התאימי את בגד הים למבנה גופך

אם זו הפעם הראשונה שאת קונה בגד ים, כדאי שתבדקי מהו מבנה הגוף שלך. יש מבנה גוף ישר, תפוח, אגס, משולש ומבנה גוף X.
למבנה גוף משולש יתאימו בעיקר בגדי ים שיש להם כתפיות, לבעלות מבנה גוף X יתאים כמעט כל בגד ים, למבנה גוף ישר מתאימים בעיקר בגדי גוף שלמים שגובה מפתח הרגל שלהם לא חותך את הירך.
ברגע שתדעי מה מבנה הגוף שלך, יהיה לך קל יותר להתאים לעצמך את בגד הים הראשון שלך.

 

  1. בדקי את המידות

בחנויות האונליין של בגדי הים, בדומה לחנויות הפיזיות , יש הבדלים בין המידות. כך שאם את למשל מידה 38 בחנות מסוימת, יכול להיות שבאחרת תהיי 36 או 40.
אחרי שבחרת את הדגם שמתאים עבורך, חשוב מאוד שתבדקי מהן מידות האורך והרוחב של הדגם. כלומר, לא מספיק לבחור במידה (המספר) שאת קונה בה בדרך כלל.
חשוב לשים לב למידות. נשים רבות מזמינות את בגד הים המושלם שהן מצאו באינטרנט ולאחר המתנה מייגעת, הן גילו שבגד הים שהגיע בדואר אינו תואם למידה שלהם.

עד כאן 3 הטיפים שאספנו עבורך בכל הנוגע לקנייה של בגדי ים אונליין.
לסיום, אנחנו רוצים לאחל לך שתמצאי את בגד הים המושלם עבורך בקלות,
שיהיה קיץ נעים!

 

ביגוד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא