חיפוש

איך לנקות רהיטים בבית

שמירה על ניקיון רהיטים לא רק הופכת את הרהיט לאטרקטיבי יותר, אלא מאריכה את תוחלת החיים שלו בצורה אדירה. למרות שניקיון ריהוט של בית שלם יכול להוות משימה מאתגרת ולא פשוטה במיוחד, זה לא צריך להיות טרחה. ברוב המקרים, ניקוי ושאיבת אבק רגיל בשילוב ניקוי עמוק חצי שנתי ישאירו את הרהיטים שלכם נראים פנטסטיים.

 

שיטות לניקוי הרהיטים בבית בצורה יעילה?

  1. ניקוי ריהוט מרופד – שאבו את הריפוד בעזרת שואב אבק, שאיבת רהיטים באופן קבוע היא החלק הקל ביותר בשמירה על רהיטים נקיים. התאמצו לנקות את הסדקים והנקיקים של הרהיטים שלכם בין הכריות, כמו האזורים שבהם זרועות הספה פוגשות בגב. הסירו גם את הכריות, ושאבו את כל צידיהם.

 

בדקו את התגים לקבלת הנחיות. אם הרהיטים שלכם זקוקים למנקה על בסיס ממס, תרצו לרכוש ולהשתמש בזה; אם הרהיטים שלכם דורשים ניקוי על בסיס מים, אתם יכולים לעשות את זה בקלות בבית.

 

ניתן לבדוק את תערובת הניקוי במקום לא בולט. נגבו את המקום יבש במטלית ואז הניחו לו להתייבש באוויר לחלוטין. אם מתרחש שינוי צבע כלשהו, ​​אל תשתמש בתערובת הניקוי. שקול במקום לנקות את הרהיטים באופן מקצועי. השתמשו בתערובת הניקיון כדי לטפל בכל הכתמים הקיימים על הריפוד.

 

  1. ניקוי רהיטי עור – אבקו את הרהיטים, שואב אבק רגיל ישמור על ניקיון הרהיטים שלכם. הסירו כריות כדי להבטיח שתוכלו להגיע לכל פינה ונקניקה ברהיט.

 

השתמשו בסבון כלים קל ומים לניקוי לכלוך וכתמים קלים. נגב את האזורים המלוכלכים של הרהיטים שלך. לבסוף, טפו על הרהיטים יבש במטלית נקייה. התחל תמיד עם פתרון הניקוי המתון ביותר, ואז השתמש במנקה חזק יותר אם הלכלוך או הכתם נשאר. אם סבון עדין לא עובד, אתה יכול להשתמש בחומץ.

 

  1. ניקוי ריהוט עץ – ככלל לניקוי ריהוט עץ: אל תשתמשו במים רבים, וכשאתם כן, אל תשאירו אותו על הריהוט לאורך זמן. מים יכולים לגרום לעץ להתפתל ולהיסדק.

נגבו אבק ולכלוך רופף מהעץ. השתמשו במטלית נקייה כדי לעבור על רהיט, להרפות ולהסיר אבק ולכלוך על פני השטח.
הסירו לכלוך וכתמים בעזרת מים וסבון עדינים. טבלו את מטלית הניקוי שלכם במי הסבון, ואז סחטו אותה כך שהיא תהיה פשוט לחה. לאחר מכן, נגבו את רהיטי העץ עם המטלית. לאחר מכן, יש לייבש את הרהיטים במטלית נקייה.

נסו סבון ומים קלים לפני שתשתמשו במוצרי ניקוי אחרים, מכיוון שהם עדינים יותר. אם נשארים לכלוך או כתמים, נקו את העץ ברוחות מינרליות.

למרות הבטיחות עבור מרבית רהיטי העץ, עליכם לבדוק אזור לא בולט (כמו רגל הכיסא) כדי לוודא שהרהיטים שלך לא יגיבו לא טוב למנקה. שימוש בצמר פלדה עשוי להישמע חמור, אך הגימור ברוב רהיטי העץ הוא עבה מספיק כדי להגן על העץ עצמו מפני נזק.

 

ריהוט מעץ מלא ואיכותי יאפשר לכם לשמור על איכות הרהיטים שלכם לאורך זמן, היכנסו לאתר "בול עץ" בכתובת https://booletz.co.il לקבלת מידע, תמונות והצעות ייחודיות לרהיטים איכותיים לבית.

ספה לאחר הניקוי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא