חיפוש

איך לטפל בנזם שעשיתם זה עתה ומהו סדר הפעולות הנכון?

בשל כל מיני סיבות, חירור נזם באף הפך למסורת עתיקת יומין וחשובה בקרב העם הודי ושאר האוכלוסייה. אחת מן הסיבות הכי מובילות לכך באה לידי ביטוי שהנזם באף בעצם מווסת את החיוניות בקרב הנשים, ובתורו מסייע בהקלה של תהליכי הלידה.

כדאי לכם להקפיד על קריאה רצופה של המאמר הנ"ל, למן התחלתו ועד סופו, כי רב הנסתר על הגלוי, ובין היתר תוכלו לגלות – איך לטפל בנזם שעשיתם זה עתה ומהו סדר הפעולות הנכון?

 

מה הקשר שבין בריאות נפשית לבין נזם?

על פי מנעד רב של מחקרים שבוצעו בתחום זה, נמצא כי נזם עשוי להיות גורם אחראי על וויסות תפקודי המוח, כמו גם הבריאות הנפשית שלכם. קיימת אמונה גורפת, לפיה האורכים של גלי המוח יכולים להיות מוסדרים ביתר קלות לשם התמודדות עם הבריאות הנפשית שלכם, כאשר חירור הנזם באף בהכרח מהווה סוג של הצהרת הסגנון האישי שלכם, בעודה בהכרח מייצגת את תחומי העניין, הבחירות וקווי האישיות שלכם.

לפי תורת ההינדואיזם, הניקוב של הנזם באף בעל משמעות יתרה, בעודו נושא נופך של מעשה דתי שבתורו סוגד לאלה פרוואטי, בהתאם לממצאי כתבי המיתולוגיה בתורת ההינדואיזם.

וברמה הכללית, הנזם באף נחשב כמקדם של בריאות מערכת החיסון, בעוד יודעי דבר מאמינים שהמגע עם המתכת האיכותית מטהר את איכות האוויר שלכם, ועל ידי אוויר מזוכך תפקוד מערכת החיסון שלכם ישתפר פלאים.

 

איך לטפל בנזם שעשיתם זה עתה ומהו סדר הפעולות הנכון?

והנה הגענו לאחרית הדברים, מתוך הרצון להתכתב בהצלחה עם השאלה העקרונית – איך לטפל בנזם שעשיתם זה עתה ומהו סדר הפעולות הנכון? אז נתחיל בכך, שהטיפול בנזם שעשיתם חייב להתחיל ברגע עשייתו ולהמשיך עד לכדי החלמה מלאה לגמרי.

משמעותי שתבינו איך לנקות את אזור החירור של הנזם, משום שניקיון נכון בהכרח ימנע כל סיבוך או זיהום, כמו לדוגמה – צלקת, טראומות באף, קשיי נשימה, או לחלופין גבשושית באף, וכיוצא בזאת. ובכן, קודם כל, הניקיון הראשוני של המקום עשוי להיות מאתגר למדי, בעודו רך ומכאיב. ברם, הוא יסייע בהרגעתו ובהפחתה של נפיחות ושל כל כאב.

ההמלצה הגורפת היא לנקות את הנזם מדי פעמיים בכל יום, עד שהמקום יחלים לחלוטין. תהליך הניקיון מלווה בהשריה של המקום באמצעות מים חמים עם מלח, והשרייתו למהלך בין שלוש דקות לבין חמש דקות. אפשר גם להשתמש בכוס עם ביצה, כדי שהמליחות תישאר. בתום ניקוי המקום, עליכם לשטוף את האזור על ידי מים נקיים, ואז לייבש את אזור הנזם בעדינות באמצעות מגבת נייר נקייה. או לנקות אותו בעזרת חתיכת צמר גפן עם תמיסת מלח חמה ולמרוח אותה על גבי המקום של הנזם למהלך כמה דקות.

ניקיון באופן קבוע של המקום הוא השלב הראשוני של הטיפול בנזם באף, כאשר מי שחורר לכם אותו ימליץ על ההוראות הבאות –

תנקו את המקום מינימום פעמיים מדי יום, על ידי תמיסת מלח. תימנעו מלגעת במקום רק לשם ניקיון שלו באמצעות שטיפת ידיים קודם כל. תנקו את המקום על ידי סבון עדין בלי ריח, עד לכדי החלמה מלאה. תספקו לחות למקום, אפשרי באמצעות שמן קוקוס, או למשל שמן עץ תה מדולל. מאוד חשוב לעשות זאת משום שבכך תמנעו כל מצב לא רצוי של כל מיני סיבוכים או זיהומים, כמו לדוגמה – שינויים בצורת האף או טראומה לאף שלכם.

אישה עם עגיל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא