חיפוש

איך להשיג מודיעין עסקי בצורה דיסקרטית

בכדי להכיר בצורה הטובה ביותר את השוק שבו אתם עובדים ומי המתחרים העיקריים שלכם בשוק, אתם זקוקים למודיעין עסקי וחשוב מאוד שהוא יהיה דיסקרטי.

בעזרת המידע הזה תוכלו לדעת רבות על המתחרים שלכם.

כך תוכלו לאסוף מידע שיהיה מאוד רלוונטי לתחום שלכם.

 

הקטנת סיכונים

אמינות ומסירות של עובדים, הם אחד מהדברים הכי חשובים להצלחתה של חברה או ארגון. זו יכולה להיות גם אחת מהסיבות לנפילתה של החברה או הארגון. אבטחת מידע שמירה מפני הדלפה לחברות המתחרות יכול להיות אחד מהאתגרים הבולטים ביותר כמעט בכל ארגון. כאשר מדובר בעובד שמעל באמון החברה, יכול ליצור נזקים גדולים לחברה לטווח הארוך.

ישנן סיבות למעילה באמון, אחת מהן והבולטת ביותר היא מצוקה כלכלית. מצב כלכלי רשה יכול להביא עובדים בכל מיני דרגות בחברה למסור מידע של הארגון בו הם מועסקים בתמורה כספית מחברות מתחרות. ישנם עובדים שנקלעים למצוקה כלכלית, או בעיה רפואית שכרוכה למשל בטיפולים מאוד יקרים שצריכים את הכסף ויש כאלה שגם יהיו חייבים כספים רבים לשוק האפור. בעזרת משרד חקירות המפעיל חוקרים פרטיים תוכלו לאתר את האנשים החותרים תחת הארגון שלכם בצורה הדיסקרטית והאמינה ביותר.

 

מטרת הריגול עבור מודיעין עסקי

מטרתו של המודיעין העסקי הוא להעניק בראש ובראשונה מידע יש לו ערך רב גם בתהליך של חקירה כלכלית. המידע מתייחס ליריבים העסקיים של אותו הארגון. המידע שנוכל לקבל יהיה מגוון ורחב. החוקר יחקור על זיהוי ומיפוי של עסקים מתחרים בהיבט הקשרים העסקיים שהם מקיימים או שיכולים לקיים בעתיד. ישנו גם חיפוש ומיפוי של עסקים חדשים משוק שניתן להגיע אליהם, בין אם הם בארץ או בחו״ל. ועוד מגוון רחב של אלמנטים אשר יעניקו לכם מידע רב על עסקים אחרים המתחרים בכל בשוק.

לאחר פרק זמן מסוים כאשר תסיימו את ביצוע המודיעין העסקי, תקבלו לידיים את הדוח המלא שמפרט על פרטים רבים. כך תוכלו ללמוד יותר על המתחרים שלכם בשוק ותוכלו להחליט טוב יותר איך לקדם את העסק שלכם.

 

ריגול פלילי

עם זאת, חשוב מאוד לציין שישנו גבול מאוד דק בין ריגול פלילי לא חוקי. לכן, מומלץ מאוד לבחור בקפידה את חברת החקירות שדרכה תהיו מעוניינים לבצע את המודיעין העסקי שלכם. לאורך השנים, התגלו לא מעט פרשיות בנושא. ישנן חברות פרטיות שביצעו פעולות האזנה לא חוקיות כמו איסוף מודיעין עם אמצעים צבאיים. אלו פעולות למשל שיכולות להיתפס כפעולות לא חוקיות ועוברות על החוק. כך שאם אינכם רוצים למצוא את עצמכם מבצעים או קשורים לעבירה פלילית, בחרו היטב את המשרד המקצועי והטוב ביותר שתוכלו.

 

לסיכום

בכדי להשיג מודיעין דיסקרטי, חשוב לשכור את שירותיהם של משרד חקירות המתמחה בכך לאורך שנים ומבין את חשיבות הגבול הדק בריגול הפלילי. זכרו לעשות שימוש חכם במידע שצברתם.

 

זכוכית מגדלת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 טיפים ל-HR המתחיל
6 טיפים ל-HR המתחיל

יציאה לקריירה חדשה בתחום משאבי אנוש (HR) יכולה להיות מרגשת ומאתגרת. בתור מתחילים, דרכי ניהול של עובדים והתמצאות בדינמיקה ארגונית – זה משהו שעשוי להיראות

קרא עוד »
עובד
למי העבודה בארה"ב חוקית?

מי עובד בארה"ב באופן חוקי? זו שאלה שהרבה ישראלים שמעוניינים להגר לארצות הברית שואלים לא פעם. וזו שאלה שהופכת יותר ויותר רלוונטית ככל ששוק העבודה

קרא עוד »