חיפוש

איך לגרום לדף נחיתה להיראות מקצועי

דף נחיתה הוא הממשק הראשון של לקוח פוטנציאלי אל מול העסק שלכם.

היום, העידן הדיגיטלי מכיל בתוכו גם לא מעט נוכלים ויש מין אינסטינקט ראשוני להתעלם מדפי נחיתה כי הם כביכול נתפסים כלא אמינים.

המאמר הקרוב יגלה לכם איך לגרום לדף הנחיתה שלכם להראות אמין, מקצועי ונגיש; כמו חוף מבטחים בים סוער.

 

הפנים של העסק

אחת מהדרכים הטובות ביותר לשפר את נראות דף הנחיתה שלכם היא לשים את הפנים שלכם בו, תרתי משמע. בניית דף נחיתה יכולה להיות מטלה מבלבלת מאוד שבה עושים הכל חוץ מהדברים הנכונים. הדבר הנכון הראשון שאתם יכולים לעשות הוא לשים תמונת פרופיל שלכם בראש העמוד לפני דברי הפתיחה של הדף. כשרואים שיש בנאדם מאחורי האתר זה מייצר תחושת אמון בסיסית בין הגולש לאתר שלכם.

 

מי מתעסק

דף נחיתה מקצועי חייב להכיל בתוכו איזושהי התייחסות ללקוחות של האתר הראשי והשירות המדובר. ברגע שגולש רואה שיש פונים לאתר ושיש לקוחות, זה בונה אצלו את המחשבה והדעה החיובית לגבי האתר והאמינות שלו. חוות דעת אמיתיות מלקוחות, ולוגואים של חברות שעובדות מול העסק שלכם ישרתו בצורה מיטבית את עיקרון המקצועיות של דף הנחיתה שלכם.

 

ויזואליות נגישה

בדרך הפשט – דף הנחיתה שלכם צריך להיות נגיש וקל  על העיניים. בדרך הדרש: דף הנחיתה הוא דרך יצירת קשר ראשונית מולכם. הקפדה על עיצוב נוח, החל מצבעי האתר והעזרים הוויזואליים כמו תמונות, דרך טפסי יצירת קשר נוחים וברורים ועד להרשמה לדיוור חודשי לדואר האלקטרוני יעזרו לכם לשמר חזות מקצועית לאתר שממנה תיגזר הדעה הראשונית לגבי טיב השירות שלכם.

 

מסר אישי

דרך נהדרת לשמור על דף הנחיתה שלכם רלוונטי, אמין ומעודכן הוא להוסיף דברי פתיחה ממכם ללקוח. מילים אלו יכולות להירשם בתחילת העמוד ממש מתחת לתמונה שלכם או בסוף העמוד אחרי טופס יצירת הקשר.

 

גלריית תמונות

אנחנו ממש לא מתכוונים כל האחסון שלכם מהסלולארי או כל גיבוי התמונות שלכם מפסח שעבר. העלאה של מספר תמונות של השירות שלכם, בין אם זה אתם או נותני השירות שלכם שמבצעים את העבודה ימחישו בצורה הטובה ביותר ללקוחות שלכם כמה איכותי ורציני השירות שאתם מספקים.

 

רגע לפני

דף נחיתה מקצועי בראש והראשונה תלוי במידת האיכות והמקצועיות של העסק שלכם. רק אחרי שיש לכם מוצר שאתם בטוחים בו בלא פחות מ- 100%. אחרי שיש מוצר, הבנתם מהו קהל היעד, ביצעתם התאמות שיווקיות – השיקו את דף הנחיתה. עיצובו הראשוני צריך להיות מספק ומקצועי.

אל תשכחו שדך הנחיתה הוא עמוד אינטרנטי שעיצובו דינאמי וניתן לעריכה על ידיכם או על ידי החברה שמנהלת את אתר האינטרנט שלכם. הקפידו הדגשים המובאים במאמר, ומכאן – העזרו בסבלנות והמתינו לתוצאות.

מכשירים דיגיטליים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה זה eSIM?

בין אם מדובר בנסיעת עסקים ובין אם בחופשה חווייתית, גם כשאנחנו נמצאים בחו"ל, חשוב שנשמור על אפשרויות תקשורת פתוחות עם החברים ובני המשפחה בארץ, וכן

קרא עוד »
הכל על  PPC
הכל על PPC

בתחום השיווק הדיגיטלי, פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) הופיע כגיים צ'יינג'ר לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח ההגעה המקוון שלהם, למשוך תנועה ממוקדת ולהניב המרות. עם

קרא עוד »
אישה עובדת
4 הסוגים של כתיבת תוכן

כתיבת תוכן היא אחת העבודות הנוחות ביותר שאתם יכולים למצוא לעצמכם. אם ראיתם לאחרונה מודעה של דרושים כותבי תוכן ולא ידעתם בדיוק על מה מדובר,

קרא עוד »