חיפוש

איך לבחור שעוני יוקרה לבן הזוג

תמיד יש נטייה לחשוב שזה קל ופשוט לקנות מתנה לבן הזוג.

התייעצות פה ושם עם החברים, מצית מגניבה או מארז עם פלאסק.

אולי חופשה קצרה ומפנקת במיוחד גם תקלע לרצונותיו.

אם לבן הזוג שלך יש שעון על היד, או שהוא לא משחרר מה- G Shock הצבאי שלו, זה הזמן לשדרג אותו.

שעון יוקרה הוא תכשיט מדהים למפרק כף היד, ובעזרת המאמר הזה, תדעו איך להתאים לו את שעון היוקרה המושלם.

 

מידות היד והשעון

קודם כל, בדקו מהו קוטר המפרק של בן הזוג. גם הערכה גסה תהיה מספקת. שעוני יוקרה מגיעים במידות כמו כל השעון, אך המשתנה המשפיע המרכזי הוא עיצוב השעון. ראשית יש להבין מה מבין המידות יתאים לבן הזוג: שעון קוטר קטן, 39 – 41 מ"מ; שעון קוטר בינוני, 42 – 44 מ"מ או שעון קוטר גדול, החל מ- 45 מ"מ. אמנם הקוטר הוא חשוב אך עיצובו החיצוני יכול להפוך אותו לגס יותר ובולט יותר על היד. כל הגורמים האלו צריכים להיות באיזון.

 

סגנון העיצוב של השעון

שעוני יוקרה מגיעים במגוון עיצובים, כולם מיוחדים ומעניינים, אך רק חלקם יתאימו למפרק בן הזוג. עיצוב הספורט, שמאופיין במספר מדדים עגולים (שניות, דקות ושעות), יזכיר למרבית האנשים לוח מכוונים של רכב, ומשם העיצוב נגזר. מדובר בעיצוב שנועד לנהגי מרוצים בשנות ה- 50 ועם הזמן הפך לחלק בלתי נפרד מעולם שעוני היוקרה. יש את הגרסה המעודנת של שעון זה ואת גרסת הכרונוגרף – גלגלי השיניים של השעון יותר חשופים ויש בו יותר תנועה.

עיצוב נוסף הוא העיצוב הקלאסי, רצועה, תצוגה פשוטה, אך זה רק לרגע נראה פשוט. בהתבוננות נוספת ניתן לראות שיבוצי יהלומים, רצועת פלדת אל חלד בחיפוי זהב 18 קארט ועוד תוספים יוקרתיים נוספים.

 

חומרי הייצור

מסגסוגות מתכת, ציפויי קריסטל ואמידות לעומק צלילה, שעוני יוקרה מיוצרים מחומרי איכות. סוגים שונים של זהב באיכות של מעל ל- 18 קארט, עור איכותי, מנגנון הפעלה ועוד אופציות רבות. בחירת שעון לבן הזוג יכולה להיות תלויה גם בשגרה היומית שלו. שעון יוקרה ליום – יום צריך להיות עשוי מחומרים חזקים ושעון יוקרה שמיועד ל"בגדי א' " שלו יכול להיות עם חומרים מעודנים יותר.

 

מידע שהשעון מראה

כבר אמרנו שבשעוני הספורט והכרונוגרף ניתן לראות דקות, שניות ושעות בנפרד בתוך השעון. זה לא נעצר שם. ישנם שעוני יוקרה שיראו מידע נוסף בהתאם למה שאתם תגדירו. למשל, ישנם שעונים שיש בהם את פונקציית השעון העולמי – תצוגת שעות בערים שונות בעולם. לפי הגדרת השעה באזורכם, כאשר תסובבו את החוגה בפונקציית השעון העולמי תוכלו לראות מה השעה בערים שונות ברחבי הגלובוס. ישנן פונקציות נוספות כמו תצוגת תאריך, סטופר וטיימר.

 

תכשיט יוקרתי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא