חיפוש

איך לבחור את צמיד הטניס למתנה המושלמת?

מחפשת מתנה מיוחדת עבור עצמך, או שאתה מחפש מתנה בלתי נשכחת עבור בת הזוג? כמעט אמרתם נואש כי ההתלבטויות גדלות לקראת יום ההולדת או יום הנישואין ואין לכם מושג מה תקנו? למזלכם צמידי טניס הם הבחירה המושלמת.

ההמלצה היא לא רק בגלל המראה היוקרתי שמשאיר אחריו שובל מחמאות, אלא גם כי מדובר במתנה משמעותית ובעלת ערך. איך לבחור את צמיד הטניס למתנה המושלמת? המדריך המלא.

 

צמיד טניס, משמעות ומקור

צמיד הטניס לא נקרא כך בשל הביקוש הגבוהה שלו בקרב נשות טניס, אלא בשל אקט היסטורי של שחקנית טניס מקצועית בשם כריס אוורט. בשנת 1987 אוורט הפסיקה משחק חשוב לאחר שצמיד יהלומים יוקרתי נעלם מידה. הצמיד הזה נמצא לאחר חיפוש רב, ושמו של דגם הצמיד הפך די במהירות לכינוי הידוע "צמיד טניס".

עם השנים הטכנולוגיה התפתחה, וכיום כבר ניתן לייצר צמיד טניס מיהלומי מעבדה. היהלומים המעטרים את צמיד הטניס זהים ליהלומים רגילים, ואף נראותם נקייה ויפה יותר. אם זה לא מספיק, דעו שיהלומים המיוצרים במפעל הם יותר אתיים ובמהלך הכרייה והייצור אף פיסת טבע לא נהרסת.

 

מה צריך לדעת לפני שרוכשים צמיד טניס?

  • גמישות – צמיד טניס בנוי ועשוי חוליות-חוליות, שצריכות להיות גמישות מאוד. אם הצמיד לא יהיה מספיק גמיש, הוא לא עשוי באיכות הטובה ביותר. אם החוליות לא יהיו מספיק ישרות ומספיק גמישות, הן יכולות להיקרע והיהלומים יתפרקו.
  • סוגר הצמיד – ההמלצה הרווחת בקרב אנשי מקצוע היא לבחור צמיד טניס עם סוגר כפול או אפילו משולש על מנת שלא יקרה מצב או מקרה בו הסוגר נפתח והצמיד יפול.
  • אורך הצמיד – אורך הצמיד חייב להיות מותאם ליד העונדת אותה באופן מושלם. הצמיד לא צריך להיות הדוק מידי וגם לא רופף מידי, הרווח בין הצמיד ליד עלייה היא נמצאת אמור להיות בערך בגודל של אצבע אחת. התרופפותו יכולה לגרום למראה מרושל ולהחליק מהיד.
  • יהלומים איכותיים – יהלומים איכותיים שיוצרו במעבדה הם מבין היהלומים הנבחרים והטובים ביותר עבור צמיד טניס. יהלומים אלה עמידים יותר לתקופת זמן ארוכה של שנים ומעניקים מראה מלכותי לכל אשה העונדת אותם. מלבד זאת, שימי לב לבחור בצבע היהלומים הנכון והמותאם לצמידי טניס, השלישייה הטובה ביותר היא – D E F. כמו כן, וודאי כי הבהירות של היהלומים והניקיון שלהם יהיה באיכות גבוה כדוגמת VS2, VVS1, SI1 ו-VVS2.
  • איכות השיבוץ היהלומים בצמיד – היהלומים יכולים להיות הכי טובים בשוק, אבל אם השיבוץ שלהם בצמיד לא נעשה ברמה טובה מספיק הצמיד נמצא בסכנה. בכל צמיד טניס קיימת תושבת שיבוץ, אם גודל היהלום אינו מתאים לתושבת השיבוץ של הצמיד, היהלומים יכולים לגעת אחד בשני ולהישבר.

צמיד טניס יהלום

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא