חיפוש

איך לבחור משקפי שמש בהזמנה מקוונת

אחד מהפריטים הכי חשובים כשאנו יוצאים מהבית הם משקפי השמש.

מלבד הגנה מפני קרני השמש, משקפי השמש הם פריט אופנה מאוד חשוב בהשלמת הלוק.

אנשים רבים, בעיקר בשנים האחרונות מעדיפים קניות אונליין מאשר ללכת לחנות לבחור, אך כשמדובר במשקפי שמש, צריך לבחור משקפיים שיתאימו לפנים שלנו ויחמיאו להם.

אז איך בוחרים משקפי שמש אונליין?

 

משקפי שמש וסגנונות

במקרה שאתם מחליפים את משקפי שמש הישנות שלכם והן התאימו לפנים שלכם, בכדי לא לטעות מידי, מומלץ ללכת על אותו הסגנון שיש להם ולשדרג אותו. בחירת סגנון משקפיים דומה הוא ״הימור בטוח״ בקנייה אונליין, כי הסגנון כבר מתאים לכם בול והשדרוג רק יעשה לכם טוב.

אך אם בכל זאת בחרתם ״לצאת מהקופסא״ ולבחור סגנון חדש ממה שיש לכם, או טרנד שהולך מאוד טוב היום בשוק, מומלץ לבחור סגנון שאינו שונה שנות אור מהסגנון שכבר יש לכם. תוכלו לבחור אפילו צבע עדשות שונות, מותג שונה ממה שיש לכם, או צבע מסגרת שונה לחלוטין. אם אתם רוצים שינוי דרסטי ובכל זאת בוחרים ללכת על סגנון אחר לחלוטין, זה בסדר גמור. רק קחו בחשבון שזה יכול להיות הימור, אבל ייתכן שמאוד ישתלם.

 

התאמת המשקפיים לפנים – גברים ונשים

ישנם מספר צורות פנים: פנים מרובעות, עגולות, ארוכות, ומשולשות. ובכדי לעשות את הבחירה הנכונה שתחמיא לפנים שלכם, נכון שיתכן וראיתם חברה עם משקפיים מהממות, אך לא תמיד בטוח שהם יתאימו לכם, לכן מומלץ לבחור משקפי שמש שיתאימו למבנה האישי שלכם.

פנים מרובעות – ההגדרה לפנים מרובעות היא במקרה ויש להם לסת רחבה יחסית, כמו רוחב המצח וסנגר של מוגדר. במקרה של פנים מרובעות מומלץ על משקפי שמש עגולות.

פנים עגולות – ההגדרה לפנים עגולות אם החלק הרחב ביותר בפנים הוא הלחיים, והפנים לא כל-כך זוויתיות. ההמלצה לפני עגולות היא משקפי שמש מלבנים. משקפי שמש מלבנים נותנים אשליה קלה על זוויות חדות יותר בפנים, וכך הפנים שלכם יוכלו להראות מאורכים יותר.

פנים ארוכות – ההגדרה לפנים ארוכות היא יחסית פשוטה, הפנים שלכם ארוכות הרבה יותר מהרוחב שלהן. במקרה של פנים ארוכות מומלץ לבחור משקפי שמש שיתנו כמה שיותר פרופורציה לפנים שלכם. כלומר, משקפיים יחסית קטנות שלא תופסות חלק רחב של הפנים שלכם.

פנים משולשות – ההגדרה לפנים משולשות הן במקרה והסנטר שלכם מאוד מחודד יחסית. תוכלו לבדוק זאת באמצעות השוואה פשוטה לסנטר. אם המצח שלכם רחב יותר, יש לך פנים משולשות. במקרה כזה מומלץ לבחור מסגרת מלבנית כדי לתת איזון בין הסנטר לבין המצח.

 

לסיכום

כאשר אתם מזמינים משקפי שמש אונליין, מומלץ ללכת על סגנון קיים שיש לכם. במקרה ואתם הולכים על טרנד ולפי סוג הפנים שלכם, אתם לוקחים הימור, שמי יודע, אולי ישתלם. תתחדשו!

 

 

משקף וכובע

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אוזניות שחורות
הכירו את הוט סטור

תגידו, עצרתם פעם לרגע וחשבתם על כמות המכשירים האלקטרוניים והגאדג'טים שמקיפים כל אחד מאיתנו? אם לא, תעשו את זה עכשיו. זה מטורף לתפוס את זה,

קרא עוד »
שלוש שטיחים
איך בוחרים שטיח?

רכישה של שטיח מצריכה היכרות עם פרטים חשובים מאוד. מי מכם שרכשו בעבר שטיח ללא היכרות עם הפרטים הללו, כנראה יכולים להודות בכך שזו הייתה

קרא עוד »
הדלקת נרות
השימוש בנרות ריחניים

יש כל כך הרבה עובדות שנוגעות לשימוש בנרות ריחניים שלא כולם יודעים. אחת הנפוצות למשל זו העובדה שהם נמצאים בכל בית ומאפשרים לרבים מאתנו להפיץ

קרא עוד »