חיפוש

איך לבחור מבער גז? כל סוגי המבערים הקיימים בשוק

כולם כיום מודעים לכל היתרונות הרבים של מבער גז, על חלק מהם נחזור בהמשך המאמר, על מנת שתבינו למה כדאי לכם בכלל לבחור בהם. ונגדיל לעשות, כדי להקל עליכם עוד יותר, ובמהלך מאמר זה נציג בפניכם כל מיני טיפים, שיעזרו לכם להתכוונן ולהבין איך בדיוק ולפי מה יש לבחור מבער גז.

אנו מבקשים ממכם, בכל לשון של בקשה, הקפידו לקרוא את המאמר הנ"ל למן תחילתו ועד לסופו, וכך תגלו כל מה שצריך לדעת על – איך לבחור מבער גז?

 

מה כל כך ייחודי במבער גז?

על מנת להבין מה כה מייחד מבער גז, נתחיל לשטוח בפניכם את המעלות שלו, כלעיל –

  • מבערי הגז מיוצרים לרוב ממשטחי נירוסטה, בעוד טווחי הגז שבהם עשויים להיות ממש קלים בפעולת הניקיון, לעומת כל מיני אפשרויות חשמליות שונות. מזון שנופל בבלגן על משטח מבער רגיל עשוי בלי בעיה להוות מקום של כאוס, אבל עם מבער הגז זה לעולם לא יקרה, הכול יהיה בו מסודר, קל לנגב ממנו את השמן שנדבק באוכל, בתום ריכוך של הפקת האדים בחלל שלו.
  • הכנת תבשילים עם מבער הגז תחסוך לכם בזמן יקר, בעוד מקור החום לאלתר יאפשר לכם יותר פעולות בפחות זמן, כמו למשל – צריבה של בשר או הרחתה של סיר עם מים. משום הנוכחות של החום העקבית והאחידה, תוכלו לסנכרן את התזמון של כמה מנות מזון בד בבד, מה שייחשב כאופטימלי להכנת ארוחות לכמה סועדים.

 

איך לבחור מבער גז?

יש כל מיני אפשרויות שיובילו אתכם לבחירה נכונה של מבער גז. והנה הן כדלקמן –

  • התפוקה הכללית של מבערי גז נקבעת בהתאם לתפוקת הגז ועד כמה האפקטיביות של החמצן להגיע ללהבות. למבערי הגז הבסיסיים קיימת סדרה של "חורים" אשר מכונה – פתחים שמשחררים את הגז מסביב למכסה. מבערי גז יותר מתקדמים נוטים לעבד את הפתחים אשר במרווחים המדורגים, וזאת על צמת לאפשר כניסה של יותר חמצן לקצות הלהבות, ויש שירימו את מבערי הגז או שיספקו להם עוד אוורור. מבערי הגז הכי יקרים עשויים מפליז, ופתחי האוורור שלהם מעובדים בהתאמה מלאה למרווחים ולזוויות הנכונים.
  • המרכיב הכי חשוב בבחירה של מבעירי הגז הוא הצורה של הלהבות. כמה להבות גז ניבטות הישר החוצה, בעוד יש מי שמתפתל בחזרה לאמצע. מי שמתפתל בחזרה לאחור נחשב ליותר אפקטיבי, בעודו מפזר את החום באופן יותר שווה.

 

מה הם הסוגים השונים של מבער גז?

קיימים ארבעה סוגים של מבערים תעשייתיים – מבערי גז, כמובן, מבערי דו דלקיים, מבערי מזוט, מבערי חד שלקיים ומבערי דו דלקיים. האחרונים מבוססים על שני סוגי דלקום. משום שפעולתם מתבססת על שני סוגי דלקים, חוץ מגז, הוא עשוי להמשיך ולפעול אף בהיעדר אספקה של גז למבערים. המבערים פועלים על סוגי הדלק הדומיננטיים, וכאלו שפחות נחשבים לדומיננטיים. מבערי חד דלקים מבוססים על העיקרון של מבערים דו דלקים, אך הם מבוססי סוג דלק יחיד במקום שניים.

אש

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אוזניות שחורות
הכירו את הוט סטור

תגידו, עצרתם פעם לרגע וחשבתם על כמות המכשירים האלקטרוניים והגאדג'טים שמקיפים כל אחד מאיתנו? אם לא, תעשו את זה עכשיו. זה מטורף לתפוס את זה,

קרא עוד »
שלוש שטיחים
איך בוחרים שטיח?

רכישה של שטיח מצריכה היכרות עם פרטים חשובים מאוד. מי מכם שרכשו בעבר שטיח ללא היכרות עם הפרטים הללו, כנראה יכולים להודות בכך שזו הייתה

קרא עוד »
הדלקת נרות
השימוש בנרות ריחניים

יש כל כך הרבה עובדות שנוגעות לשימוש בנרות ריחניים שלא כולם יודעים. אחת הנפוצות למשל זו העובדה שהם נמצאים בכל בית ומאפשרים לרבים מאתנו להפיץ

קרא עוד »