חיפוש

איך לבחור את האוכל המתאים לכלבך

אין דבר יותר מורכב וחשוב מאשר להחליט מה הכלב יאכל, ולכן, אם החלטת לאמץ חיה, ברור שאתה צריך לתת את הדעת גם על הנושא הזה.

רצוי שתכין את עצמך למבחר גדול של אפשרויות, כי היום בתחום הזה יש אופציות שמגיעות מכל העולם ובכל הטעמים, אז איך בכל זאת בוחרים?

 

בריאות הכלב לפני הכול

אם יש משהו שחשוב לשים לב אליו כאשר מחפשים אוכל לכלב, זה כמובן הנושא של בריאות הכלב. ראשית, אם ידוע לך שהכלב שלך אלרגי למזונות שונים, כמובן שאתה חייב לקרוא את המרכיבים שיש במזון שאתה עומד לקנות. כמו כן, לא אחת קורה שבעלי הכלבים לא יודעים לגבי אלרגיות שונות ומגלים זאת רק אחרי רכישת שק אוכל כזה או אחר. מה שבטוח זה שצריך להיות עם היד על הדופק בעניין הזה, כי למרות שהמודעות לנושא לא מאוד גדולה, גם כלבים, ממש כמו בני אדם, רגישים למזונות ולחומרים שונים. בנוסף, באופן אובייקטיבי יש כמובן מזונות טובים יותר מאחרים, כמו האוכל של חברת פרו נייטיב או מזונות של חברות מוכרות אחרות. חשוב מאוד לבדוק את הרכב המזון: מה הוא כולל? ומה היחס בין הפחמימות לבין הירקות והבשר או הדגים? כל המידע הזה מופיע על כל שק אוכל שתוכל לקנות ויש לקחת זאת בחשבון.

 

המחירים – כי כמה אפשר להשקיע בשק של אוכל?

זה טוב ויפה לדבר על בריאות הכלב ועל החשיבות של אוכל מזין, אך יחד עם זאת, כל מי שיש לו כלב וקונה מזונות כאלה מזה שנים, יודע לומר שזה לא זול. מדובר על הוצאה חודשית קבועה ולכן אפשר להבין אותך אם אתה מחפש מזון טוב אך לא מאוד יקר. קח גם את הנקודה הזאת בחשבון ונסה לעשות השוואת מחירים, כי גם בין כל המזונות האיכותיים יותר, תמיד תמצא אופציות משתלמות יותר מבחינה כלכלית. כדאי גם לדעת שאת רוב שקי האוכל ניתן לקנות היום בגדלים שונים, וכמובן שככל שהשק יותר גדול, כך תשלם פחות עבור כל קילו אוכל מאותו מזון.

 

מזונות רפואיים ותגובת הכלב

בנוסף לכל אלה, חשוב לבדוק את הדבר הבסיסי והברור: האם הכלב אוהב את האוכל? האם הוא מצפה לו ואוכל את כל מה שאתה שם לו בהתלהבות? במדיה וזה לא המצב, רצוי לבדוק את הדברים לעומק. כדאי גם לדעת שיש מזונות מיוחדים העונים להגדרה "מזונות רפואיים", ובמקרה הזה לכל אחת מהאופציות יש ייעוד אחר. זה יכול להיות מזון שמסייע בהורדה במשקל, מזון שמחזק את הכליות או מזון שמסייע בסוגים אחרים של בעיות רפואיות. כמובן שבמקרים כאלה רצוי להתייעץ תחילה עם הווטרינר המטפל, כי כך תוכל להיות בטוח יותר לגבי האוכל שאתה קונה לכלבך האהוב.

 

קערה עם אוכל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
וטרינר לכלב
איך בוחרים וטרינר לכלב?

כבעל כלב אחראי, אחת מהאחריות החשובות ביותר שלך היא להבטיח את הבריאות והרווחה של בן לוויה הפרוותי שלך. מציאת וטרינר אמין ומנוסה חיונית במתן השירותים

קרא עוד »