חיפוש

איזה סוגי ציוד לחניונים קיימים בשוק?

אחד מהאביזרים הפופולריים ביותר שקיימים הם אביזרי בטיחות. הם יכולים לעזור לגם לנהוג בצורה זהירה ובטוחה יותר. כל אחד מאיתנו יכול לעשות שינוי מינורי כאשר הוא נוהג ברכב. ישנו ציוד לחניונים שיכול לעזור לנו לשמור על הביטחון גם בתוך החניון. אז איזה ציוד קיים היום לחניונים?

 

עמודי סימון

עמודי סימון הם עמודים ניידים שממשים לתיחום זמני של אזורים שאסור לעבור בהם. עמודי הסימון יכולים לשמש גם כעמודי הכוונה. העמודים יכולים לסייע בלכוון הולכי רגל, שבילים ועוד. העמודים עשויים מפלסטיק יחסית קשיח בצבעים של אדום זוהר בולט. על גבי העמודים יש מחזירי אור והם בעלי משקולות רחבות שעוזרות לעמוד להיות יציב על הקרקע.

 

מראה פנורמית

מראה פנורמית היא אחד מהדברים הכי חשובים שקשורים לתחום של ציוד לחניונים. המראות מיועדות להתקנה של צמתים ברחבי החניון והם עוזרות לנו ליסוע יותר בביטחון ובזהירות וכך לצפות האם רכב אחר מגיע. המראה הפנורמית היא מראה שהחזית שלה היא כגולה וקמורה. היתרון הגדול שלה שהיא מרחיבה את שדה הראייה שלנו. למעשה, ככל שמראה תהיה גדולה יותר כך יגדל השדה ראייה שלנו והסיכויים לנהיגה בטוחה יותר בחניון, בעיקר בשטחים מתים, ישתפר משמעותית.

 

עמודים גמישים לחניה

עמודים גמישים הם מוצר בטיחותי חשוב מאוד. העמודים נועדו לתחמם, לסמן ולהפריד. יש כיום מגוון רחב מאוד עמודים שהם גמישים. היתרונות של העמודים הללו שהם מצוידים במחזרי אור, ניתן להציב להם שילוט וגם שרשראות במידת הצורך. העמודים משמשים לפתרון מעולה בכדי ליצור סימון וגם הפרדת חנייה.

 

פסי האטה

פסי האטה עוזרים לשמור על הביטחון של החניון בכך שהם גורמות לרכבים שונים לא ליסוע במהירות בחניונים ולשמור על מהירות נמוכה. בעזרת פסי האטה נוכל לשמור על מהירות תקינה בחניון שלנו. כך נוכל לקבל בעצם מעין שליטה על מהירות הנהיגה בתוך החניון וכך למנוע אסונות מיותרים. כמו למשל נהג שנוסע במהירות מופרזת ועושה תאונה בחניון, או במקרה הקשה יותר דורס הולך רגל שיצא מהחנייה. חשוב מאוד לשים פסי האטה בחניון שלכם.

 

מחסום ניו ג׳רזי

מחסום ניו ג׳רזי הוא מחסום פלסטיק אדום. ודאי נתקלתם בו בעבר בחניון, כי הוא הפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות. מחסום מפלסטיק הוא יציב והוא מיוצב באמצעות משקולות שמעניקה לו יציבות גבוה מאוד וגם עמידות לאורך זמן. זאת בכל מזג האוויר, לא משנה עד כמה הרוחות נושבות בצורה חזקה. מחסום ניו ג׳רזי נמצא שם כדי להישאר וגם לייצר הרתעה.

 

לסיכום

ישנו מגוון רחב של ציוד לחניונים כיום בשוק. הציוד הפופולרי ביותר הוא ציוד בטיחות, כזה שימנע בעיות או תאונות בחניון שלכם. הציוד הפופולרי ביותר שקיים היום בשוק הוא מחסומים, מראות פנורמיות, פסי האטה ועמודים גמישים לחנייה ועמודי סימון הם חלק מרשימת ציוד ארוכה שתצטרכו לחניון שלכם.

 

חניון תת קרקעית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אוזניות שחורות
הכירו את הוט סטור

תגידו, עצרתם פעם לרגע וחשבתם על כמות המכשירים האלקטרוניים והגאדג'טים שמקיפים כל אחד מאיתנו? אם לא, תעשו את זה עכשיו. זה מטורף לתפוס את זה,

קרא עוד »
שלוש שטיחים
איך בוחרים שטיח?

רכישה של שטיח מצריכה היכרות עם פרטים חשובים מאוד. מי מכם שרכשו בעבר שטיח ללא היכרות עם הפרטים הללו, כנראה יכולים להודות בכך שזו הייתה

קרא עוד »
הדלקת נרות
השימוש בנרות ריחניים

יש כל כך הרבה עובדות שנוגעות לשימוש בנרות ריחניים שלא כולם יודעים. אחת הנפוצות למשל זו העובדה שהם נמצאים בכל בית ומאפשרים לרבים מאתנו להפיץ

קרא עוד »