חיפוש

איזה בעלי מקצוע יכולים להשתמש במדבקות שם לייעול העסק שלהם?

בדרך כלל, כששומעים את הביטוי מדבקות שם, מיד חשובים על בי הספר היסודי או גן הילדים. כיום יש מגוון ענק לשימוש במדבקות, ועסקים רבים יכולים להניב מהם תועלת ענקית, הרבה מעבר למה שהם חושבים. כדי לעשות סדר, ריכזנו עבורכם מספר עסקים שפוטנציאל הצמיחה שלהם הוא הגדול ביותר אם רק ישתמשו במדבקות.

 

תכשיטנים וצורפים

כן, בדיוק מה שקראתם. תכשיטנים וצורפים הם בעלי המלאכה שיש בידיהם כל הכך הרבה פריטים קטנים וייחודיים כך שסדר וארגון הוא המפתח לניהול עסק מסודר ורווחי. מדבקות שם, בתור התחלה, יוכלו לעזור להם לסמן ותייג תכשיטים בתהליכי עבודה וגם מוצרים מוגמרים לפי אותו ליין מוצר.

בהמשך לכך, ניתן להשתמש במדבקות השם ולהוסיף להם תמונה של הלוגו ולהשתמש בהן לאריזת המוצרים בצורה יעילה, וכך הרוויחו עוד אמצעי תיוג על המוצר שלהם.

 

הדרכה ארגונית

בואו נצלול רגע לתוך העולם הארגוני של מוסדות גדולים. תמיד מתקיים שם המרדף אחרי עובדים חרוצים, מענקים ותמריצים שיישארו לטווח הארוך, וכל זאת כדי לשמר את המוסד הארגוני בתור הטוב ביותר, מתפקד, חיוני ותפוקתי.

דבר קטן כמו מדבקות שם המונפקות לעובדים שיוכלו לסמן את הפריטים שלהם במשרד, מחברות וציוד טכני כמו מחשבים; יסייע לארגון לפתח בקרב העובדים זהות ארגונית חיובית, לפתח הזדהות עם יעדי הארגון ובסופו של דבר – ייצר עובדים חרוצים יותר. התחושה שמנהלת הארגון מכירה ומזדהה עם העובדים עד לרמת שמם הפרטי היא המפתח לפיתוח מוטיבציית עבודה.

 

חנויות בגדים והנעלה

עד כדי כך פשוט. חנויות בגדים ואפילו חנויות מטיילים יוכלו להנות מהתייעלות באמצעות מדבקות שם. מלבד האפשרות לשמר סדר במחסן, להשתמש במדבקות אלו כתגי שם זמניים לעובדים חדשים או אפילו כמתנה קטנה לילדים שבאים לקנות בחנות – מדבקות שם יכולות להיות משומשות כאמצעי לתיוג מבצעים בחנות בצורה ייחודית ורבגונית. ניתן להשתמש בהן לתיוג מוצרים ספציפיים.

 

ציוד משרדי

זה מתבקש שבחנות לציוד משרדי יהיו מדבקות מגניבות. מאחר ואנו מדברים על מדבקות שם שמוזמנות מראש, אפשר להתאימן סדרת מוצרים מסוימת כמו ערכת מחברות לבית הספר או קלמרים. ניתן להשתמש במדבקות שם כמתנה בזמנה אישית כאשר מגיעים לסכום מסוים במעמד הרכישה של הציוד. מדבקות השם נגישות ויהיו מעולות גם בשימוש העובדים במקום כאמצעי הזדהות.

 

על מדבקות ועסקים

כפי שניתן לראות, מדבקות שם יכולות לייעל ולסייע למגוון גדול מאוד של עסקים, והיד עוד נטויה. אפילו מטבחים ומסעדות יוכלו להנות ממדבקות שם בתור אמצעי לתיוג מוצרי ומרכיבים במטבח. שוב, השימוש במדבקות שם הוא יצירתי עד גבול הדמיון של המשתמש בהן. הסתכלו סביב העסק שלכם, חשבו מה צריך סידור, איזה פריט יהיה שלם יותר עם המדבקות ואיך אפשר לשפר את התקשורת.

עֵסֶק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 טיפים ל-HR המתחיל
6 טיפים ל-HR המתחיל

יציאה לקריירה חדשה בתחום משאבי אנוש (HR) יכולה להיות מרגשת ומאתגרת. בתור מתחילים, דרכי ניהול של עובדים והתמצאות בדינמיקה ארגונית – זה משהו שעשוי להיראות

קרא עוד »
עובד
למי העבודה בארה"ב חוקית?

מי עובד בארה"ב באופן חוקי? זו שאלה שהרבה ישראלים שמעוניינים להגר לארצות הברית שואלים לא פעם. וזו שאלה שהופכת יותר ויותר רלוונטית ככל ששוק העבודה

קרא עוד »