חיפוש

הר הביטוח והיתרונות הרבים שלו

רוב האנשים בישראל בטוחים שהם מאוד מחושבים מבחינה כלכלית וכי הם יודעים היטב איפה נמצא כל הכסף שלהם. אנחנו משקיעים בבורסה, עושים עוד ועוד חסכונות לעתיד הילדים וחושבים למעשה על כל הפרטים השונים. עם זאת, כאשר אנחנו יורדים לכל הפרטים הקטנים פעמים רבות אנחנו מגלים שלא כך המצב וכי בפועל אנחנו לא באמת "עם היד על הדופק" בכל רגע נתון. אין הכוונה שאתם צריכים להתחיל לנהל מעכשיו רשימה עם כל ההוצאות החודשיות שלכם, אך בהחלט יש מקום לבדוק האם אתם לא משלמים כספים מיותרים לכל מיני גורמים. זה היה הבסיס להקמת היוזמה שעונה להם "הר הביטוח", שכן מטרת היוזמה היא לבדוק על מה בעצם אתם משלמים. כלומר, האם יש לכם רק את הביטוחים שבאמת נחוצים לכם? או שאולי אתם משלמים גם על ביטוחים כפולים שבכלל אין לכם צורך בהם? לרוב האנשים קשה לעשות את הבירור הזה באופן פרטי ועצמאי כי הוא דורש הרבה תשומת לב וזמן. מצד שני, בעזרת הר הביטוח ניתן לברר את כל המידע הזה תוך ימים ספורים, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

מדוע חשוב לברר איפה עומדים הדברים?

האמת היא שזה מדהים לגלות כמה אחוזים מהאוכלוסייה עשו בעבר ביטוחים עם אינספור סעיפים ולא מעט חסכונות בחברות הביטוח השונות. מה שקורה בפועל הוא שאנחנו רגילים לשלם את כל החסכונות והביטוחים הללו מידי חודש, ובסופו של דבר אנחנו לא באמת עוצרים ובודקים את כל הפרטים הגדולים והקטנים. כך יוצא שבמשך עשרות שנים אנחנו משלמים על ביטוחים כפולים שאין לנו צורך בהם! אומנם יכול להיות שבחודש זה יעלה לנו רק מאה ₪, אך אם תכפילו את הסכום הזה ב12 חודשי השנה ובעשרות השנים שבהן אתם משלמים את הסכום הזה, אתם תגיעו לסכום גבוה מאוד! לכן, אם אתם עובדים קשה כדי להרוויח את לחמכם, מדוע שתתרמו את הכסף הזה אחר כך לחברות הביטוח? זו הסיבה שבגללה הר הביטוח זו יוזמה שכל אחד מאיתנו צריך לנצל ולבדוק כי אפילו אם לא תוכלו לשנות את מה שקרה בעבר, לפחות תוכלו להשפיע על העתיד שלכם.

יתרונות וחסרונות

בירורים יעילים תוך זמן קצר

עדיין חסרות לכם סיבות לפנות אל הר הביטוח ולהשאיר שם את מעט הפרטים שמבקשים מכם? אם כך, כדאי שתדעו שהיוזמה הזאת גם יעילה במיוחד. זה אומר שלא באמת תחכו שבועות ארוכים עד שתקבלו את המידע שלו אתם מחכים, שכן בפועל זה ייקח מספר ימי עבודה בלבד. יכול להיות שלא תאהבו את מה שתגלו, כי זה יציג לכם בצורה ברורה כמה כסף בזבזתם עד היום, אך מצד שני, בהחלט תוכלו לחשוב מה לעשות עם זה בעתיד. רוב האנשים בוחרים לשנות את הביטוחים שלהם בהתאם לתוצאות שמתגלות בפניהם בעזרת הר הביטוח ואת הכספים הללו הם מעבירים לחסכונות שונים. אין ספק שעדיף לחסוך לעתיד ולהעביר מתנה יפה לילדים שלכם מאשר לתרום לחברות הביטוח ועוד בלי שתהיו מודעים לכך! הר הביטוח זו יוזמה שזמינה עבורכם בכל עת והגיע הזמן שתשתמשו בה כדי לראות את המציאות כפי שהיא.

לביצוע בדיקה מהירה:

https://harhabituach.co.il

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא